Opis stanowiska
Miejsce pracy: Rzeszów
Obowiązki osoby zatrudnionej
- wsparcie w przygotowywaniu dokumentów rozliczeniowych wykonanych prac dla Klienta
- przygotowywanie harmonogramów na potrzeby budowy
- monitorowanie postępów prac, identyfikowanie potencjalnych opóźnień i konfliktów czasowych
- informowanie brygad i kierownictwa budowy o zmianach w harmonogramie i aktualizacjach
- opracowywanie bieżących raportów dotyczących postępów prac na budowie
Wymagania
- wykształcenie techniczne lub wyższe w zakresie elektryki, elektrotechniki, energetyki, automatyki lub pokrewnym
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra znajomość MS Excel
- analityczne myślenie
- bardzo dobra organizacja czasu pracy
Oferujemy
- pracę w międzynarodowym środowisku w obszarze specjalistycznych usług dla przemysłu PETRO&GAS&OIL
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę stacjonarną w siedzibie firmy od pon do pt w godzinach 8-16
- możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia grupowego NNW
- narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
absolwent
Wykształcenie
- elektrotechnika
- energetyka
Języki
- angielski (średnio-zaawansowany)
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae