Specjalista ds. marketingu internetowego
GC ENERGY
Rzeszów, Podkarpackie

praca 16 czerwca, 10:57

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • planowanie i realizacja strategii procesu pozycjonowania,
  • analiza wyników pozycjonowania,
  • przygotowywanie i realizacja skutecznej strategii link buildingowej,
  • obserwowanie panujących na rynku trendów oraz działań konkurencji,
  • analiza słów kluczowych,
  • tworzenie i optymalizacja kampanii Google Ads,
  • tworzenie audytów (On-Site i Off-Site) i opracowywanie zaleceń optymalizacyjnych dla stron www,
  • tworzenie treści na stronę,

Wymagania

  • co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • znajomość SEM i umiejętność skutecznej optymalizacji kampanii,
  • praktyczna znajomość: narzędzi reklamowych Google Ads, Google Analytics (GA4), Google Tag Manager,
  • umiejętność analizy danych i wprowadzania odpowiednich korekt w celu uzyskania lepszych wyników,

Oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
  • pakiet benefitów (lekcje języka angielskiego, prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe NNW),
  • pełne wdrożenie oraz narzędzia niezbędne do pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego z przejrzystą ścieżką kariery.

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

absolwent

Wykształcenie

  • informatyka
  • zarządzanie
  • zarządzanie i marketing

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU