Obowiązki osoby zatrudnionej
- planowanie i realizacja strategii procesu pozycjonowania,
- analiza wyników pozycjonowania,
- przygotowywanie i realizacja skutecznej strategii link buildingowej,
- obserwowanie panujących na rynku trendów oraz działań konkurencji,
- analiza słów kluczowych,
- tworzenie i optymalizacja kampanii Google Ads,
- tworzenie audytów (On-Site i Off-Site) i opracowywanie zaleceń optymalizacyjnych dla stron www,
- tworzenie treści na stronę,
Wymagania
- co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- znajomość SEM i umiejętność skutecznej optymalizacji kampanii,
- praktyczna znajomość: narzędzi reklamowych Google Ads, Google Analytics (GA4), Google Tag Manager,
- umiejętność analizy danych i wprowadzania odpowiednich korekt w celu uzyskania lepszych wyników,
Oferujemy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
- pakiet benefitów (lekcje języka angielskiego, prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe NNW),
- pełne wdrożenie oraz narzędzia niezbędne do pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego z przejrzystą ścieżką kariery.
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
absolwent
Wykształcenie
- informatyka
- zarządzanie
- zarządzanie i marketing
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae