Kancelaria Sejmu RP
Warszawa
ul. Wiejska 4/6/8
00-902 Warszawa
e-mail:
tel.: 0226942395
O nas
Kancelaria Sejmu
Kancelaria Sejmu jest urzędem służącym Sejmowi i jego organom w zakresie prawnym, organizacyjnym, doradczym, finansowym i technicznym. Stwarza posłom warunki do uczestniczenia w pracach Sejmu i jego organów oraz do wykonywania mandatu poselskiego w okręgu wyborczym. Służy klubom parlamentarnym, kołom i zespołom poselskim oraz posłom niezrzeszonym do działania w siedzibie Sejmu. Obsługuje również od strony prawnej i administracyjnej Zgromadzenie Narodowe.
Kancelaria Sejmu kieruje się przy wykonywaniu swoich zadań zasadą bezstronności.
Kancelarią Sejmu kieruje Szef Kancelarii Sejmu przy pomocy dwóch zastępców, dyrektora generalnego kierującego Gabinetem Marszałka Sejmu oraz dyrektorów komórek organizacyjnych.
Szef Kancelarii Sejmu podlega Marszałkowi Sejmu.
W skład Kancelarii Sejmu wchodzą następujące komórki organizacyjne:
Gabinet Marszałka Sejmu
Biuro Prawne
Biuro Ekspertyz i Oceny Skutków Regulacji
Biuro Finansowe
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Biuro Spraw Europejskich i Współpracy Międzynarodowej
Biuro Obsługi Medialnej
Straż Marszałkowska
Sekretariat Posiedzeń Sejmu
Biuro Legislacyjne
Biuro Komisji Sejmowych,
Biblioteka Sejmowa
Biuro Komunikacji Społecznej
Biuro Administracyjne
Biuro Inwestycyjno-Techniczne
Ośrodek Informatyki
Biuro Obsługi Posłów
Pion Ochrony
Służba Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
Audyt Wewnętrzny
Inspektor Ochrony Danych
Najnowsze oferty pracy
Warszawa
ul. Wiejska 4/6/8
00-902 Warszawa
e-mail:
tel.: 0226942395