Specjalista ds. sprzedaży i utrzymania klienta
Rzeszów, Podkarpackie

praca 31 grudnia, 12:13

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • • Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych.• Kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami Spółki w kanale telefonicznym oraz innych kanałach zdalnych.• Realizacja procesu sprzedaży, umawianie spotkań, badanie opinii Klientów.

Wymagania

  • • Mile widziane doświadczenie w obszarze sprzedaży i obsłudze Klienta (preferowane doświadczenie w telefonicznej sprzedaży/obsłudze klienta w branży finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej).• Doskonałe umiejętności komunikacyjne (umiejętność budowania relacji z Klientem przez telefon).• Dobra znajomość obsługi komputera.• Szybkie przyswajanie wiedzy.• Zaangażowanie i entuzjazm.• Otwartość na zdobywanie nowych doświadczeń i umiejętność dzielenia się wiedzą z innymi.

Oferujemy

  • • Umowę o pracę.• Wynagrodzenie 3000 brutto + atrakcyjny system premiowy• Program wdrożenia i opiekę mentora.• Pakiet świadczeń pozapłacowych.• Możliwość rozwoju osobistego poprzez uczestnictwo w tworzonym od podstaw, ambitnym i innowacyjnym projekcie.• Możliwość wdrażania własnych pomysłów i realny wpływ na Twoją pracę oraz rozwój firmy.

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

student,absolwent

Wykształcenie

  • logistyka
  • ochrona środowiska
  • zarządzanie
  • zarządzanie i marketing

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU