Obowiązki osoby zatrudnionej
- • Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych.• Kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami Spółki w kanale telefonicznym oraz innych kanałach zdalnych.• Realizacja procesu sprzedaży, umawianie spotkań, badanie opinii Klientów.
Wymagania
- • Mile widziane doświadczenie w obszarze sprzedaży i obsłudze Klienta (preferowane doświadczenie w telefonicznej sprzedaży/obsłudze klienta w branży finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej).• Doskonałe umiejętności komunikacyjne (umiejętność budowania relacji z Klientem przez telefon).• Dobra znajomość obsługi komputera.• Szybkie przyswajanie wiedzy.• Zaangażowanie i entuzjazm.• Otwartość na zdobywanie nowych doświadczeń i umiejętność dzielenia się wiedzą z innymi.
Oferujemy
- • Umowę o pracę.• Wynagrodzenie 3000 brutto + atrakcyjny system premiowy• Program wdrożenia i opiekę mentora.• Pakiet świadczeń pozapłacowych.• Możliwość rozwoju osobistego poprzez uczestnictwo w tworzonym od podstaw, ambitnym i innowacyjnym projekcie.• Możliwość wdrażania własnych pomysłów i realny wpływ na Twoją pracę oraz rozwój firmy.
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
student,absolwent
Wykształcenie
- logistyka
- ochrona środowiska
- zarządzanie
- zarządzanie i marketing
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae