Administrator Baz Danych
Tajęcina, Podkarpackie

praca 11 grudnia, 15:39

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania baz danych w środowiskach on-premise i chmurowym.
  • • Wsparcie zespołów deweloperskich w optymalizacji wydajności i rozwiązywaniu problemów.
  • • Operacje związane z utrzymaniem infrastruktury (np. backupy, rozszerzanie storage).
  • • Zarządzanie platformą analityczną.

Wymagania

  • • Minimum 3 lata praktycznego doświadczenia w zarządzaniu bazami danym, preferowane
  • MS SQL (SQL Server 2008 - 2016).
  • • Znajomość języka T-SQL.
  • • Znajomość zagadnień i technologii związanych z hurtownią danych: SSIS, SSAS, SSRS.
  • • Mile widziany certyfikat MCSE Data Platform.
  • • Wymagane czynne prawo jazdy Kat. B i mobilność na sporadyczne delegacje.
  • • Odporność na stres, zadaniowość.

Oferujemy

  • • Współpracę na podstawie Umowy o pracę lub B2B.
  • • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe i system premii MBO po okresie próbnym.
  • • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych.
  • • Realną możliwość rozwoju.
  • Zapraszam do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego:
  • https://eplatnosci.elevato.net/pl/administrator-baz-danych,ja,76
  • Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

absolwent

Wykształcenie

  • informatyka

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU