Pracwonik Działu IT
Innergo Systems Sp. z o.o.
Dębica, Podkarpackie

praca 4 grudnia, 12:48

Opis stanowiska

Na co dzień będziesz się zajmował/a: - Obsługą (przyjmowaniem i realizacją) zgłoszeń serwisowych - Obsługą systemu telekomunikacyjnego stacjonarnego - Obsługą kontraktu telefonii komórkowej - Instalacją, uruchamianiem i diagnozą uszkodzeń telefonów komórkowych i telefonów współpracujących z systemem telekomunikacyjnym stacjonarnym - Innymi pracami związanymi ze wsparciem informatycznym pracowników

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń serwisowych
  • Obsługą kontraktu telefonii komórkowej
  • Obsługa systemu telekomunikacyjnego stacjonarnego
  • Instalacja, uruchamianie i diagnoza uszkodzeń telefonów komórkowych i telefonów współpracujących z systemem telekomunikacyjnym stacjonarnym

Wymagania

  • Znajomość technologii związanych z telefonią stacjonarną
  • Znajomość protokołów TCP/IP, technologii sieciowych, VoIP
  • Zdolność analitycznego myślenia, dociekliwość w poszukiwaniu rozwiązań
  • Umiejętności sprawnej, samodzielnej organizacji pracy
  • Sumienności w aktualizacji dokumentacji technicznej
  • Wykształcenia średniego technicznego (mile widziane wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub pokrewnym)
  • Prawa jazdy kat. B.
  • Dostępności w pełnym wymiarze godzin
  • Znajomości języka angielskiego umożliwiającego korzystanie z dokumentacji technicznych.

Oferujemy

  • Umowę o pracę bądź B2B.
  • Nowoczesne narzędzia pracy: w tym komputer, telefon komórkowy i samochód służbowy
  • Plan szkoleniowy
  • Wsparcie zespołu

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

student

Wykształcenie

  • informatyka

Języki

  • angielski (średni)

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU