praca 4 grudnia, 12:48
Opis stanowiska
Na co dzień będziesz się zajmował/a:
- Obsługą (przyjmowaniem i realizacją) zgłoszeń serwisowych
- Obsługą systemu telekomunikacyjnego stacjonarnego
- Obsługą kontraktu telefonii komórkowej
- Instalacją, uruchamianiem i diagnozą uszkodzeń telefonów komórkowych i
telefonów współpracujących z systemem telekomunikacyjnym stacjonarnym
- Innymi pracami związanymi ze wsparciem informatycznym pracowników
Obowiązki osoby zatrudnionej
- Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń serwisowych
- Obsługą kontraktu telefonii komórkowej
- Obsługa systemu telekomunikacyjnego stacjonarnego
- Instalacja, uruchamianie i diagnoza uszkodzeń telefonów komórkowych i telefonów współpracujących z systemem telekomunikacyjnym stacjonarnym
Wymagania
- Znajomość technologii związanych z telefonią stacjonarną
- Znajomość protokołów TCP/IP, technologii sieciowych, VoIP
- Zdolność analitycznego myślenia, dociekliwość w poszukiwaniu rozwiązań
- Umiejętności sprawnej, samodzielnej organizacji pracy
- Sumienności w aktualizacji dokumentacji technicznej
- Wykształcenia średniego technicznego (mile widziane wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub pokrewnym)
- Prawa jazdy kat. B.
- Dostępności w pełnym wymiarze godzin
- Znajomości języka angielskiego umożliwiającego korzystanie z dokumentacji technicznych.
Oferujemy
- Umowę o pracę bądź B2B.
- Nowoczesne narzędzia pracy: w tym komputer, telefon komórkowy i samochód służbowy
- Plan szkoleniowy
- Wsparcie zespołu
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
student
Wykształcenie
- informatyka
Języki
- angielski (średni)
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae