Obowiązki osoby zatrudnionej
- • obsługa (telefon, mail, livechat) klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych,• przyjmowanie reklamacji,• udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.
 
Wymagania
- • dobra znajomość obsługi komputera z systemem Windows 10 oraz pakietu MS Office,• podstawowa znajomość działania sieci komputerowych,• umiejętność pracy w zespole,• dyspozycyjność i chęć pracy w systemie trzyzmianowym (24/7/365),• wysoka kultura osobista, łatwość budowania relacji i prowadzenia rozmowy z klientem,• umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
 
Oferujemy
- • umowę o pracę,• atrakcyjne wynagrodzenie,• pracę w młodym, dynamicznym zespole,• program wdrożenia i opiekę mentora,• stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie,• szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje,• pakiet świadczeń pozapłacowych.
 
Rodzaj oferty
 praca
                Wymiar
                        pełny etat                    
                Forma zatrudnienia
umowa o pracę
                Dla kogo
                        student,absolwent                    
                Wykształcenie
- architektura i urbanistyka
 - bezpieczeństwo wewnętrzne
 - elektronika i telekomunikacja
 - energetyka
 - europeistyka
 - finanse i rachunkowość
 - logistyka
 - ochrona środowiska
 - stosunki międzynarodowe
 - transport
 - zarządzanie
 - zarządzanie i marketing
 
Wymagane dokumenty
                
                                    Curriculum vitae 
                            
                        