Obowiązki osoby zatrudnionej
- • obsługa (telefon, mail, livechat) klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych,• przyjmowanie reklamacji,• udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.
Wymagania
- • dobra znajomość obsługi komputera z systemem Windows 10 oraz pakietu MS Office,• podstawowa znajomość działania sieci komputerowych,• umiejętność pracy w zespole,• dyspozycyjność i chęć pracy w systemie trzyzmianowym (24/7/365),• wysoka kultura osobista, łatwość budowania relacji i prowadzenia rozmowy z klientem,• umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
Oferujemy
- • umowę o pracę,• atrakcyjne wynagrodzenie,• pracę w młodym, dynamicznym zespole,• program wdrożenia i opiekę mentora,• stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie,• szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje,• pakiet świadczeń pozapłacowych.
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
student,absolwent
Wykształcenie
- architektura i urbanistyka
- bezpieczeństwo wewnętrzne
- elektronika i telekomunikacja
- energetyka
- europeistyka
- finanse i rachunkowość
- logistyka
- ochrona środowiska
- stosunki międzynarodowe
- transport
- zarządzanie
- zarządzanie i marketing
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae