Specjalista w Centrum Obsługi Akceptanta
Rzeszów, Podkarpackie

praca 12 listopada, 19:05

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • • obsługa (telefon, mail, livechat) klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych,• przyjmowanie reklamacji,• udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.

Wymagania

  • • dobra znajomość obsługi komputera z systemem Windows 10 oraz pakietu MS Office,• podstawowa znajomość działania sieci komputerowych,• umiejętność pracy w zespole,• dyspozycyjność i chęć pracy w systemie trzyzmianowym (24/7/365),• wysoka kultura osobista, łatwość budowania relacji i prowadzenia rozmowy z klientem,• umiejętność działania w sytuacjach stresowych.

Oferujemy

  • • umowę o pracę,• atrakcyjne wynagrodzenie,• pracę w młodym, dynamicznym zespole,• program wdrożenia i opiekę mentora,• stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie,• szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje,• pakiet świadczeń pozapłacowych.

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

student,absolwent

Wykształcenie

  • architektura i urbanistyka
  • bezpieczeństwo wewnętrzne
  • elektronika i telekomunikacja
  • energetyka
  • europeistyka
  • finanse i rachunkowość
  • logistyka
  • ochrona środowiska
  • stosunki międzynarodowe
  • transport
  • zarządzanie
  • zarządzanie i marketing

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU