Opis stanowiska
- Przygotowywania ofert finansowo-technicznych w zakresie działalności firmy
- Nadzór nad procesem realizacji robót budowlanych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogram
-Opracowywanie projektów i dokumentacji technicznej niezbędnych do realizacji kontraktu, dokumentacji powykonawczej oraz raportów z przebiegu prac na budowie.
Obowiązki osoby zatrudnionej
- Przygotowywania ofert finansowo-technicznych w zakresie działalności firmy
- Nadzór nad procesem realizacji robót budowlanych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogram
- Opracowywanie projektów i dokumentacji technicznej niezbędnych do realizacji kontraktu, dokumentacji powykonawczej oraz raportów z przebiegu prac na budowie.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe techniczne lub w trakcie studiów: kierunek Budownictwo
- Umiejętność czytania dokumentacji projektowej
- Umiejętności pracy w zespole
- Komunikatywność
- Dokładności i odpowiedzialności za wykonywanie powierzonych zadań
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość pakietu MS Office i AutoCAD
Mile widziane
- Doświadczenie w prowadzeniu robót
Oferujemy
- Umowę o pracę - atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- Przyjazną atmosferę pracy
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
student,absolwent
Wykształcenie
- budownictwo
Języki
- angielski (podstawowy)
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae