Specjalista do spraw administracyjno-technicznych
Lu-Bet
Łańcut, Podkarpackie

praca 9 września, 10:59

Opis stanowiska

Obowiązki pracownika: • udział w czynnościach odbiorowych lokali oraz budynków, • nadzór nad bieżącą konserwacją budynków, instalacji i sieci, • nadzorowanie bieżących robót remontowych, • opiniowanie specyfikacji technicznych i kosztorysów, • rozwiązywanie problemów dotyczących bieżącej eksploatacji, • analiza potrzeb remontowych zasobów, • przygotowywanie umów cywilno-prawnych.

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • • udział w czynnościach odbiorowych lokali oraz budynków,• nadzór nad bieżącą konserwacją budynków, instalacji i sieci,• nadzorowanie bieżących robót remontowych,• opiniowanie specyfikacji technicznych i kosztorysów,• rozwiązywanie problemów dotyczących bieżącej eksploatacji,• analiza potrzeb remontowych zasobów,• przygotowywanie umów cywilno-prawnych.

Wymagania

  • • wykształcenie wyższe lub średnie, preferowane: budowlane,• znajomość pakietu MS Office,• komunikatywność, umiejętności w zakresie obsługi klienta oraz wysoka kultura osobista,• samodzielność w podejmowaniu decyzji i kreatywność,• umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu,• konsekwencja w działaniu, ambicja i dokładność,• znajomość branży technicznej, szczególnie budownictwa (mile wiedziana).

Mile widziane

  • wykształcenie budowlane

Oferujemy

  • • atrakcyjne wynagrodzenie,• gwarancja długoterminowej współpracy,• pracę na pełen etat,• wszelkie narzędzia niezbędne do wykonywania pracy.

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

absolwent

Wykształcenie

  • budownictwo

Wymagane dokumenty

List motywacyjny
Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU