Opis stanowiska
Energia Polska Sp. z o.o. jest firmą, która wspiera swoich klientów w poszukiwaniu najlepszych dla nich rozwiązań w zakresie zakupu energii elektrycznej oraz gazu. Klienci kontaktują się z nami, a my z nimi. Nasze hasło to „Obniżymy na stałe Twoje koszty energii elektrycznej i gazu.”
Oddział w Rzeszowie poszukuje pracowników na stanowisko Specjalista ds. obsługi sprzedaży oraz Telefoniczny doradca klienta.
Zapraszamy do współpracy.
Obowiązki osoby zatrudnionej
- • obsługa klienta,• kontakt telefoniczny z potencjalnym klientem biznesowym,• tworzenie baz klientów,• przygotowywanie ofert, umów dla klientów,• wprowadzanie klientów do wewnętrznego systemu przedsiębiorstwa,• kontakt z handlowcami,• obsługa urządzeń biurowych.
Wymagania
- • umiejętność pracy w zespole,• poważne zaangażowanie się w realizację powierzonych zadań,• pozytywne nastawienie i energia,• komunikatywność i wysoka kultura osobista,• mile widziane doświadczenie w pracy z klientami,• znajomość obsługi komputera
Oferujemy
- • całkiem niezła podstawa,• praca od poniedziałku do piątku od 08:00 do 16:00,• pakiet szkoleń,• zgrany i uśmiechnięty zespół – od współpracownika do szefa,• codzienny kontakt z klientami i handlowcami, których oczekiwania pozwalają się nieustannie uczyć i zdobyć doświadczenie zawodowe,• ciekawa, pełna wyzwań, odpowiedzialna praca w perspektywicznej branży
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
student,absolwent
Wykształcenie
- energetyka
- zarządzanie
- zarządzanie i marketing
Wynagrodzenie
0 - 2000 PLN
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae