Pracownik biurowy - Dział Sprzedaży
Energia Polska Sp. z o.o.
Rzeszów, Podkarpackie

praca 30 sierpnia, 11:14

Opis stanowiska

Energia Polska Sp. z o.o. jest firmą, która wspiera swoich klientów w poszukiwaniu najlepszych dla nich rozwiązań w zakresie zakupu energii elektrycznej oraz gazu. Klienci kontaktują się z nami, a my z nimi. Nasze hasło to „Obniżymy na stałe Twoje koszty energii elektrycznej i gazu.” Oddział w Rzeszowie poszukuje pracowników na stanowisko Specjalista ds. obsługi sprzedaży oraz Telefoniczny doradca klienta. Zapraszamy do współpracy.

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • • obsługa klienta,• kontakt telefoniczny z potencjalnym klientem biznesowym,• tworzenie baz klientów,• przygotowywanie ofert, umów dla klientów,• wprowadzanie klientów do wewnętrznego systemu przedsiębiorstwa,• kontakt z handlowcami,• obsługa urządzeń biurowych.

Wymagania

  • • umiejętność pracy w zespole,• poważne zaangażowanie się w realizację powierzonych zadań,• pozytywne nastawienie i energia,• komunikatywność i wysoka kultura osobista,• mile widziane doświadczenie w pracy z klientami,• znajomość obsługi komputera

Oferujemy

  • • całkiem niezła podstawa,• praca od poniedziałku do piątku od 08:00 do 16:00,• pakiet szkoleń,• zgrany i uśmiechnięty zespół – od współpracownika do szefa,• codzienny kontakt z klientami i handlowcami, których oczekiwania pozwalają się nieustannie uczyć i zdobyć doświadczenie zawodowe,• ciekawa, pełna wyzwań, odpowiedzialna praca w perspektywicznej branży

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

student,absolwent

Wykształcenie

  • energetyka
  • zarządzanie
  • zarządzanie i marketing

Wynagrodzenie

0 - 2000 PLN

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU