Obowiązki osoby zatrudnionej
- Terminowa obsługa zgłoszeń błędów i awarii
- Monitorowanie stanu zgłoszeń błędów i awarii w projektach
- Zlecanie i kontrola stanu wykonania zadań związanych z obsługą zgłoszeń
- (np. poprawek programistycznych)
- Eskalowanie przekroczeń terminów obsługi zgłoszeń oraz ryzyk takich przekroczeń
- Raportowanie
Wymagania
- Studia wyższe (preferowane kierunki techniczne i ścisłe, również studenci ostatnich lat)
- Doświadczenie w obsłudze klienta i zgłoszeń
- Mile widziana znajomość zagadnień z zakresu testowania i zapewnienia jakości oprogramowania
- Dociekliwość, dokładność i krytyczne podejście do problemów
- Doskonała organizacja pracy
Oferujemy
- Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
- Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
- Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
student,absolwent
Wykształcenie
- automatyka i robotyka
- elektrotechnika
- fizyka techniczna
- informatyka
- matematyka
- zarządzanie i inżynieria produkcji
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae