Młodszy Konsultant Asysty Technicznej
Comarch S.A.
Rzeszów, Podkarpackie

praca 27 sierpnia, 14:32

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • Terminowa obsługa zgłoszeń błędów i awarii
  • Monitorowanie stanu zgłoszeń błędów i awarii w projektach
  • Zlecanie i kontrola stanu wykonania zadań związanych z obsługą zgłoszeń
  • (np. poprawek programistycznych)
  • Eskalowanie przekroczeń terminów obsługi zgłoszeń oraz ryzyk takich przekroczeń
  • Raportowanie

Wymagania

  • Studia wyższe (preferowane kierunki techniczne i ścisłe, również studenci ostatnich lat)
  • Doświadczenie w obsłudze klienta i zgłoszeń
  • Mile widziana znajomość zagadnień z zakresu testowania i zapewnienia jakości oprogramowania
  • Dociekliwość, dokładność i krytyczne podejście do problemów
  • Doskonała organizacja pracy

Oferujemy

  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
  • Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

student,absolwent

Wykształcenie

  • automatyka i robotyka
  • elektrotechnika
  • fizyka techniczna
  • informatyka
  • matematyka
  • zarządzanie i inżynieria produkcji

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU