Stażysta ds. obsługi sklepu internetowego
Cocolita.pl
Rzeszów, Podkarpackie

staż 27 października, 09:24

Opis stanowiska

Szukasz miejsca pracy, w którym na pierwszym miejscu jest człowiek? Chcesz być częścią Zespołu, którego codzienną dewizą w pracy jest bycie najlepszą wersją samego siebie? Cenisz wolność i autentyczność? To świetnie! W Cocolita.pl, która jest częścią grupy Burda International, wszystkie działania opieramy na docenieniu, oddaniu i swobodzie rozwijania pomysłów, które przyczynią się do sukcesu naszego silnie rozwijającego się biznesu. Wciąż się uczymy, bo wierzymy, że to ciągły rozwój leży u podstaw naszego sukcesu. Czym się zajmujemy? Cocolita.pl to jedna z największych drogerii internetowych w Polsce. Posiadamy ugruntowaną pozycję na rynku kosmetycznym. W naszej ofercie znajduje się ponad 20 000 produktów, a w 2024 roku zrealizowaliśmy ponad milion zamówień! Miesięcznie naszą stronę odwiedza ponad milion użytkowników, dodatkowo - możemy pochwalić się półmilionową liczbą obserwujących na kanałach Social Media!

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • Tworzenie i zarządzanie ofertami produktowymi w zewnętrznych kanałach sprzedaży;
  • Techniczna obsługa kampanii promocyjnych - wprowadzanie cen i ustawień zgodnie z otrzymanymi założeniami od działów odpowiedzialnych;
  • Kompleksowa obsługa zgłoszeń od klientów wewnętrznych dotyczących działania sklepu internetowego (np. błędy, potrzeby rozwojowe, zmiany w funkcjonalnościach);
  • Tworzenie i przekazywanie zgłoszeń do dostawców systemów e-commerce oraz innych partnerów technologicznych (np. firmy kurierskie, platformy sprzedażowe);
  • Monitorowanie statusu zgłoszeń, testowanie wdrożonych zmian i komunikacja z zespołami odpowiedzialnymi za ich realizację;
  • Aktualizacja i edycja treści na stronach sklepów (banery, treści statyczne, informacje produktowe);
  • Konfiguracja funkcjonalności sklepu za pomocą panelu administracyjnego;
  • Monitorowanie i optymalizacja działania platformy e-commerce;
  • Kompleksowa, jakościowa obsługa klienta, z uwzględnieniem klienta zagranicznego;
  • Raportowanie wyników działań marketingowych i sprzedażowych.

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office (Excel, Power Point);
  • Umiejętność analizowania danych i wyciągania na ich podstawie wniosków;
  • Podstawowa znajomość i umiejętność obsługi środowiska e-commerce, tj. Platformy marketplace, platformy sklepowej, zaplecza technicznego;
  • Dobra organizacja pracy i umiejętność priorytetyzowania zadań;
  • Otwartość na naukę, nowe narzędzia i przyjmowanie informacji zwrotnej;
  • Dokładność i odpowiedzialność w realizacji zadań oraz wprowadzaniu danych;

Mile widziane

  • Mile widziana znajomość podstaw Google Analytics i Looker Studio.

Oferujemy

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznym zespole e-commerce;
  • Wsparcie i mentoring od doświadczonych specjalistów;
  • Udział w ciekawych projektach;
  • Przyjazną atmosferę i kulturę pracy nastawioną na rozwój;
  • Płatny staż na okres minimum 3 miesięcy;
  • Pracę stacjonarną (biuro w Rzeszowie);
  • Brak dress code'u.

Rodzaj oferty

staż

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

staż

Dla kogo

student,absolwent

Wykształcenie

  • automatyka i robotyka
  • elektronika i telekomunikacja
  • elektrotechnika
  • informatyka
  • komputerowe wspom.proc.techn., poj. samochodowe
  • logistyka
  • matematyka
  • mechanika
  • mechanika i budowa maszyn
  • mechatronika
  • stosunki międzynarodowe
  • towaroznawstwo
  • zarządzanie
  • zarządzanie i inżynieria produkcji
  • zarządzanie i marketing

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU