Event Manager
Automa.Net
Rzeszów, Podkarpackie

praca 20 października, 14:18

Opis stanowiska

Szukamy Event Managera, który przejmie stery organizacyjne wydarzenia i pomoże nam rozwijać ANEXPO jako wiodącą konferencję networkingową branży przemysłowej w Europie.

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • Koordynacja organizacyjna wydarzenia (hotel, logistyka, harmonogram)
  • Kontakt z dostawcami i partnerami (hotel, AV, drukarnia, transport).
  • Współpraca z zespołem marketingu przy promocji i komunikacji z uczestnikami.
  • Raportowanie, budżetowanie i nadzór nad harmonogramem przygotowań.

Wymagania

  • Dobra znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Samodzielność, komunikatywność i dobra organizacja pracy.

Mile widziane

  • Mile widziane: doświadczenie w pracy z budżetem i narzędziami: Google Workspace, Trello, Canva).

Oferujemy

  • Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej.
  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia + premie projektowe.
  • Zespół, który naprawdę lubi to, co robi.
  • Prywatna opieka medyczna LuxMed
  • Pakiety MultiSport

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

praca czasowa

Forma zatrudnienia

umowa zlecenie / o dzieło

Dla kogo

student,absolwent

Wykształcenie

  • automatyka i robotyka
  • europeistyka
  • finanse i rachunkowość
  • informatyka
  • stosunki międzynarodowe
  • zarządzanie
  • zarządzanie i marketing

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU