Centrum Szkoleń i Doskonalenia Zawodowego

praktyka bezpłatna 7 października, 12:38
Opis stanowiska
Obowiązki osoby zatrudnionej
- OPIS WYKONYWANYCH ZADAŃPraktyka będzie wykonywana zdalnie z programu Call Center i z tel.komórkowego. Praktykant zostanie przeszkolony i przygotowany dowykonywania profesjonalnych rozmów sprzedażowych do klientów. Będziedzwonił do klientów z przygotowanej bazy firmowej oraz ze zgłoszeń wcelu pozyskania klienta na szkolenia z naszej oferty. Po pozyskaniu klientado zadań pracownika będzie również należało: obsługa klienta (wysłanieoferty drogą e-mail, sms i mms, pobieranie danych do gotowego wzoruformularza), monitorowanie klienta czy odesłał wszystkie niezbędnedokumenty (formularze, umowę współpracy).
Wymagania
- WYMAGANIA1. Umiejętność obsługi komputera w tym programów Word, Excel.2. Obowiązkowość, terminowość wykonywania powierzonych zadań.3. Predyspozycja do łatwego nawiązywania kontaktu z klientem, umiejętność budowania długofalowych relacji.4. Dobra aparycja głosu (bez wad wymowy).5. Ambitne nastawienie na efekt pozyskania klienta.6. Kreatywność i chęć rozwoju.
Oferujemy
- W trakcie odbywania praktyk oferujemy bezpłatne szkolenia dotyczące sprzedaży.Po zakończeniu praktyk oferujemy bardzo dobrze płatną pracę.
Rodzaj oferty
Wymiar
Forma zatrudnienia
Dla kogo
Wykształcenie
- zarządzanie
- zarządzanie i marketing
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae