Obsługa klienta w dziale handlowym
APM Group Sp zoo
Rzeszów, Podkarpackie

praca 27 sierpnia, 09:33

Opis stanowiska

 Kompleksowa obsługa klientów firmy w zakresie realizacji zamówień, organizacji procesu wysyłki oraz fakturowania,  Współpraca wewnątrz firmy w celu zapewnienia poprawnego przebiegu procesu sprzedażowego (Dział Sprzedaży, Dział Reklamacji, Dział Finansowy, Dział Logistyki),  Współtworzenie profesjonalnej i zorientowanej na Klienta kultury firmy.

Obowiązki osoby zatrudnionej

  •  Sprawna obsługa komputera i pakietu MS Office, Umiejętność pracy w zespole, dokładność i skrupulatność, Dyspozycyjność min.30 godzin tygodniowo (od poniedziałku do piątku pomiędzy 8:00 a 16:00)

Wymagania

  • znajomość języka angielskiego

Oferujemy

  •  Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie - 30,50 – 32,00 zł brutto / godz., Przyjazną atmosferę w młodym zespole, Dobry start w karierze - nawet bez doświadczenia

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

inne

Forma zatrudnienia

umowa zlecenie / o dzieło

Dla kogo

student

Wykształcenie

  • finanse i rachunkowość

Języki

  • angielski (średni)

Wynagrodzenie

0 - 3500 PLN

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU