Opis stanowiska
Administrator treści jest odpowiedzialny za generowanie i edycję dokumentacji firmowej w ścisłej współpracy z ekspertami z danej dziedziny.
Obowiązki osoby zatrudnionej
- Tworzenie i edytowanie dokumentów – pomoc w przygotowywaniu instrukcji i procedur, np. dla pilotów, we współpracy z zespołem technicznym (pilotami, inżynierami, specjalistami)
- Zarządzanie dokumentami – dbanie o to, by dokumenty były aktualne, poprawnie zapisane, publikowane i archiwizowane
- Współpraca z ekspertami – kontakt z osobami odpowiedzialnymi za treść dokumentów i wprowadzanie potrzebnych zmian zgodnie z firmowymi zasadami.
- Sprawdzanie jakości dokumentów – upewnianie się, że dokumenty są napisane zgodnie z ustalonymi standardami.
- Praca zespołowa – współpraca z innymi członkami działu przy tworzeniu i poprawianiu dokumentów.
- Dbałość o szczegóły – wychwytywanie błędów i nieścisłości w tekstach oraz ich poprawianie.
- Udział w kontroli jakości – wspieranie procesu sprawdzania dokumentów przygotowanych przez innych pracowników.
- Publikacja dokumentów – odpowiedzialność za poprawne udostępnienie dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami.
- Komunikacja – utrzymywanie dobrego kontaktu z pracownikami z różnych działów i krajów.
Wymagania
- Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2 w mowie i piśmie
- Wykształcenie wyższe (techniczne, filologia angielska, administracja - inne mile widziane)
- Dobra znajomość obsługi komputera, łatwość pracy w różnych systemach komputerowych,
- Nastawienie na detale i szczegóły, skrupulatność
- Umiejętność organizacji pracy – ustalanie priorytetów i sprawne przełączanie się między zadaniami.
- Logiczne myślenie – umiejętność analizowania informacji i wyciągania wniosków.
- Komunikatywność – łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu dobrych relacji.
- Zdolność do pracy zespołowej – chęć współpracy i wspólnego rozwiązywania problemów
- Kultura osobista – uprzejmość i profesjonalne podejście w kontaktach z innymi.
Mile widziane
- Znajomość XMLa,
- Doświadczenie w pracy przy tworzeniu i edycji dokumentów technicznych
Oferujemy
- Możliwość rozwoju oraz zdobycia cennego doświadczenia w firmie z branży lotniczej
- Najwyższe standardy pracy
- Pracę w międzynarodowym środowisku, w kontakcie z klientem
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
student,absolwent
Wykształcenie
- lotnictwo i kosmonautyka
Języki
- angielski (średnio-zaawansowany)
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae