
praca 9 lipca, 10:09
Opis stanowiska
Tworzenie i realizację strategii komunikacyjnych marki w mediach społecznościowych, tworzenie treści, zarządzaniem profilami, analiza wyników działań oraz budowanie zaangażowania i relacji z odbiorcami
Obowiązki osoby zatrudnionej
- • Tworzenie i bieżące aktualizowanie kampanii reklamowych (Google, Meta, Tik-Tok)
- • Codzienna obsługa, moderacja wybranych kont w serwisach społecznościowych, ze szczególnym uwzględnieniem platformy Instagram oraz Facebook.
- • Analiza trendów w social mediach z wykorzystaniem dostępnych narzędzi.
- • Obsługa współprac influencerskich (w zakresie pozyskiwania, nawiązywania współpracy, ustalania zakresu oraz warunków oraz rozliczania ustalonych założeń).
- • Rzetelne i terminowe realizowanie innych powierzonych zadań.
Wymagania
- • tworzenie i koordynowanie kampanii reklamowych na platformie Meta,
- • znajomość zagadnień z zakresu mediów społecznościowych i marketingu online
- • znajomość specyfiki i trendów na Instagramie, Facebooku oraz Tik Toku
- • kreatywność i pomysłowość
- • terminowość i trzymanie się harmonogramów
Mile widziane
- znajomość narzędzi do planowania treści (np. Meta Business Suite, NapoleonCat), tworzenia grafik (Canva, Adobe Express)
Oferujemy
- • Pracę z polską marką kosmetyczną
- • Niezbędne narzędzia do pracy.
- • Elastyczne warunki współpracy : staż/ umowa o pracę / umowa zlecenie
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
inne
Forma zatrudnienia
inne
Dla kogo
student,absolwent
Wykształcenie
- biotechnologia
- informatyka
- zarządzanie i marketing
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae