
praca 10 czerwca, 12:32
Obowiązki osoby zatrudnionej
- Telefoniczna obsługa klientaCzynności administracyjne związane z obsługą klientówDbałość o ciągłość kontaktu z klientamiUtrzymywanie wysokiej jakości relacji z klientamiPrzedstawianie oferty zajęćUtrzymywanie efektywności na poziomie wcześniej ustalonym przez pracodawcę lub team leadera
Wymagania
- KomunikatywnośćOdporność na stresStatus studenta
Oferujemy
- Elastyczne godziny pracyPraca w młodym zespoleSystemy prowizyjneComiesięczne konkursy sprzedażoweUmowa zlecenieStała stawka godzinowa 28,10 zł na okres próbny, po 3 msc i osiąganiu fajnych wyników, możliwy wzrost stawkiSprzęt firmowy
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa zlecenie / o dzieło
Dla kogo
student,absolwent
Wykształcenie
- zarządzanie i marketing
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae