Telefoniczna obsługa klienta w szkole
GoWork.pl Serwis Pracy
Warszawa, Mazowieckie

praca 10 czerwca, 12:32

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • Telefoniczna obsługa klientaCzynności administracyjne związane z obsługą klientówDbałość o ciągłość kontaktu z klientamiUtrzymywanie wysokiej jakości relacji z klientamiPrzedstawianie oferty zajęćUtrzymywanie efektywności na poziomie wcześniej ustalonym przez pracodawcę lub team leadera

Wymagania

  • KomunikatywnośćOdporność na stresStatus studenta

Oferujemy

  • Elastyczne godziny pracyPraca w młodym zespoleSystemy prowizyjneComiesięczne konkursy sprzedażoweUmowa zlecenieStała stawka godzinowa 28,10 zł na okres próbny, po 3 msc i osiąganiu fajnych wyników, możliwy wzrost stawkiSprzęt firmowy

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa zlecenie / o dzieło

Dla kogo

student,absolwent

Wykształcenie

  • zarządzanie i marketing

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU