Key Account Manager
GAMTECH
Rzeszów, Podkarpackie

praca 5 sierpnia, 13:59

Opis stanowiska

Key Account Manager, czyli specjalista do spraw kluczowych klientów, odpowiada za kontakty firmy z Klientami. Nie tylko podtrzymuje on relacje, lecz także dba o zawieranie nowych i podpisywanie kolejnych umów. Na to zadanie składa się wiele innych, które leżą w zakresie obowiązków Key Account Managera. Buduje relacje z kluczowymi Klientami, czyli takimi, którzy są dla firmy najważniejsi. Przyjmuje się zazwyczaj, że jest to 20% Klientów, z którymi relacja jest priorytetowa, gdyż generują oni aż do 80% dochodu firmy. Key Account Manager nie tylko negocjuje z Klientami, pozyskuje nowych odbiorców, lecz także doradza im, sporządza dla nich umowy i jest odpowiedzialny za ich realizację. Key Account Manager sporządza również wszelkie raporty finansowe związane z Klientami, marketingiem, produktem itd. Analizuje rynek, sprawdza i monitoruje konkurencję oraz decyzje zakupowe potencjalnych Klientów.

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • fachowe doradztwo dla Klientów kluczowych w zakresie doboru produktów przemysłowych,
  • aktywne pozyskiwanie Klientów kluczowych poprzez kontakt osobisty,
  • nawiązywanie nowych kontaktów i budowanie długofalowej współpracy z firmami z branży przemysłowej ze wskazaniem na grupę przemysłu elektromaszynowego,
  • tworzenie baz danych kontrahentów,
  • współuczestniczenie w kształtowaniu i wdrażanie strategii sprzedaży,
  • realizacja założonych celów sprzedażowych skierowanych na Klientów kluczowych,
  • negocjowanie warunków handlowych z Klientami kluczowymi,
  • analizowanie i monitorowanie danych rynkowych oraz działań konkurencji,
  • przygotowywanie ofert handlowych adekwatnych do potrzeb Klientów kluczowych,
  • udział w branżowych targach i konferencjach,
  • delegacje,
  • współpraca z pozostałymi działami firmy.

Wymagania

  • minimum 2 – letnie doświadczenie w branży przemysłowej,
  • znajomość branży przemysłowej ze wskazaniem na grupę przemysłu elektromaszynowego,
  • studia na kierunku ściśle związanym z przemysłem,
  • gotowość do związania się z firmą na dłużej,
  • samodzielność w działaniu, systematyczność i dobra organizacja pracy,
  • nastawienie na realizację celów sprzedażowych,
  • dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint),
  • czynne prawa jazdy kat. B oraz szczera chęć do częstej jazdy samochodem,
  • umiejętność pracy w zespole.

Mile widziane

  • język angielski na poziomie komunikatywnym.

Oferujemy

  • stały dochód podstawowy (umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin) plus jeden z najkorzystniejszych systemów premiowych na rynku przemysłowym (bez limitu),
  • ubezpieczenie grupowe,
  • samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, drukarkę,
  • wsparcie asystenckie Call Center BOK oraz narzędzia prospectingowe,
  • dostępność leadów,
  • program szkoleń technicznych i sprzedażowych dopasowany do potrzeb,
  • atrakcyjną ścieżkę rozwoju,
  • współpracę z marką, cieszącą się ogromnym zaufaniem Klientów,
  • dodatkowo dla najlepszych wyjazdy na targi, konferencje i inne nagrody.

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

absolwent

Wykształcenie

  • automatyka i robotyka
  • budowa i eksploatacja maszyn
  • budownictwo
  • elektrotechnika
  • inżynieria materiałowa
  • mechanika
  • mechanika i budowa maszyn

Informacje dodatkowe

  • Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z określeniem oczekiwań finansowych na adres kariera@gamtech.pl z dopiskiem: KLAUZULA RODO/ INFORMACYJNA: „Niniejszym udzielam zgody Gamtech Sp. z o.o. na przetwarzanie moich danych osobowych, znajdujących się w dokumentach aplikacyjnych, w celach związanych z rekrutacją zgodnie z Art. 6 ust.1 lit. a) RODO. Oświadczam, że otrzymałem informacje, o których mowa w art. 13 RODO (obowiązek informacyjny administratora danych)”.

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU