praca 5 sierpnia, 13:59
Opis stanowiska
Key Account Manager, czyli specjalista do spraw kluczowych klientów, odpowiada za kontakty firmy z Klientami. Nie tylko podtrzymuje on relacje, lecz także dba o zawieranie nowych i podpisywanie kolejnych umów. Na to zadanie składa się wiele innych, które leżą w zakresie obowiązków Key Account Managera. Buduje relacje z kluczowymi Klientami, czyli takimi, którzy są dla firmy najważniejsi. Przyjmuje się zazwyczaj, że jest to 20% Klientów, z którymi relacja jest priorytetowa, gdyż generują oni aż do 80% dochodu firmy. Key Account Manager nie tylko negocjuje z Klientami, pozyskuje nowych odbiorców, lecz także doradza im, sporządza dla nich umowy i jest odpowiedzialny za ich realizację.
Key Account Manager sporządza również wszelkie raporty finansowe związane z Klientami, marketingiem, produktem itd. Analizuje rynek, sprawdza i monitoruje konkurencję oraz decyzje zakupowe potencjalnych Klientów.
Obowiązki osoby zatrudnionej
- fachowe doradztwo dla Klientów kluczowych w zakresie doboru produktów przemysłowych,
- aktywne pozyskiwanie Klientów kluczowych poprzez kontakt osobisty,
- nawiązywanie nowych kontaktów i budowanie długofalowej współpracy z firmami z branży przemysłowej ze wskazaniem na grupę przemysłu elektromaszynowego,
- tworzenie baz danych kontrahentów,
- współuczestniczenie w kształtowaniu i wdrażanie strategii sprzedaży,
- realizacja założonych celów sprzedażowych skierowanych na Klientów kluczowych,
- negocjowanie warunków handlowych z Klientami kluczowymi,
- analizowanie i monitorowanie danych rynkowych oraz działań konkurencji,
- przygotowywanie ofert handlowych adekwatnych do potrzeb Klientów kluczowych,
- udział w branżowych targach i konferencjach,
- delegacje,
- współpraca z pozostałymi działami firmy.
Wymagania
- minimum 2 – letnie doświadczenie w branży przemysłowej,
- znajomość branży przemysłowej ze wskazaniem na grupę przemysłu elektromaszynowego,
- studia na kierunku ściśle związanym z przemysłem,
- gotowość do związania się z firmą na dłużej,
- samodzielność w działaniu, systematyczność i dobra organizacja pracy,
- nastawienie na realizację celów sprzedażowych,
- dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint),
- czynne prawa jazdy kat. B oraz szczera chęć do częstej jazdy samochodem,
- umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane
- język angielski na poziomie komunikatywnym.
Oferujemy
- stały dochód podstawowy (umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin) plus jeden z najkorzystniejszych systemów premiowych na rynku przemysłowym (bez limitu),
- ubezpieczenie grupowe,
- samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, drukarkę,
- wsparcie asystenckie Call Center BOK oraz narzędzia prospectingowe,
- dostępność leadów,
- program szkoleń technicznych i sprzedażowych dopasowany do potrzeb,
- atrakcyjną ścieżkę rozwoju,
- współpracę z marką, cieszącą się ogromnym zaufaniem Klientów,
- dodatkowo dla najlepszych wyjazdy na targi, konferencje i inne nagrody.
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
absolwent
Wykształcenie
- automatyka i robotyka
- budowa i eksploatacja maszyn
- budownictwo
- elektrotechnika
- inżynieria materiałowa
- mechanika
- mechanika i budowa maszyn
Informacje dodatkowe
- Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z określeniem oczekiwań finansowych na adres kariera@gamtech.pl z dopiskiem: KLAUZULA RODO/ INFORMACYJNA: „Niniejszym udzielam zgody Gamtech Sp. z o.o. na przetwarzanie moich danych osobowych, znajdujących się w dokumentach aplikacyjnych, w celach związanych z rekrutacją zgodnie z Art. 6 ust.1 lit. a) RODO. Oświadczam, że otrzymałem informacje, o których mowa w art. 13 RODO (obowiązek informacyjny administratora danych)”.
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae