praca 27 marca, 09:20

Opis stanowiska

Poszukujemy osoby do prowadzenia sekretariatu, która będzie odpowiedzialna za szeroko rozumiane kwestie biurowe. Nie wymagamy doświadczenia od osób 18-26 lat. Wymiar do uzgodnienia: min. 15h - max. 40h tygodniowo. Część zadań możliwa do wykonywania zdalnie. Dodatkowe atuty: prawo jazdy, języki obce, czytanie ze zrozumieniem tekstów formalnych (regulaminy, umowy), tabelaryczne myślenie niezbędne do obsługi Excela. Biuro znajduje się w centrum Rzeszowa przy ul. Jagiellońska 33. Zastrzegamy sobie odpowiedź wyłącznie na WYBRANE zgłoszenia. Zgłoszenia w formie CV należy przesyłać na adres: fundacja@jagiellonska.org

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • obsługa sekretariatu
  • wybrane zagadnienia kadrowo-płacowe

Wymagania

  • jak w opisie

Oferujemy

  • do uzgodnienia

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

inne

Forma zatrudnienia

umowa zlecenie / o dzieło

Dla kogo

student,absolwent

Wykształcenie

  • architektura
  • architektura i urbanistyka
  • bezpieczeństwo wewnętrzne
  • elektronika i telekomunikacja
  • energetyka
  • europeistyka
  • finanse i rachunkowość
  • matematyka
  • stosunki międzynarodowe
  • towaroznawstwo
  • transport
  • zarządzanie
  • zarządzanie i inżynieria produkcji
  • zarządzanie i marketing

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU