Specjalista ds. rozliczania projektów
Podkarpackie Centrum Innowacji
Rzeszów, Podkarpackie

praca 10 lutego, 10:17

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • Opisywanie dokumentów księgowych w zakresie niezbędnym do ujęcia we wnioskach o płatności i rozliczeń, zgodnie z wymaganiami umowy dofinansowania, wymaganiami wytycznych kwalifikowalności wydatków i innych wytycznych strony umowy;
  • Prowadzenie zestawień tabelarycznych wydatków w ramach projektu, w tym dotyczących wynagrodzeń oraz raportowanie o stanie rozliczania projektu;
  • Obsługa systemu teleinformatycznego (CST2021) dedykowanego do rozliczania i raportowania stanu projektu;
  • Przygotowanie wniosków o płatność w części merytorycznej i finansowej (przygotowanie zestawień wydatków i załączników) oraz wprowadzanie tych dokumentów do systemu;
  • Udzielanie wyjaśnień i przygotowanie uzupełnień do złożonych wniosków o płatność;
  • Prowadzenie korespondencji dotyczącej projektu i archiwizacja dokumentacji projektu zgodnie z zasadami obowiązującymi w Spółce i wymaganiami wynikającymi z zapisów umowy dofinansowania;
  • Współpraca w planowaniu i przygotowaniu zmian w zakresie rzeczowym projektu, harmonogramie rzeczowo-finansowym oraz w umowie dofinansowania;
  • Przygotowanie opinii na temat zgodności planowanych i poniesionych wydatków z umową o dofinansowanie oraz wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków;
  • Monitorowanie stopnia osiągnięcia wskaźników projektu;
  • Przygotowywanie harmonogramów realizacji projektu i harmonogramów płatności;
  • Identyfikowanie i sygnalizowanie wystąpienia zagrożeń realizacji projektu zgodnie z umową dofinansowania oraz osiągnięcia wskaźników wykonania projektu (wskaźników produktu i wskaźników rezultatu);
  • Stały kontakt z instytucją zarządzająca / stroną umowy w zakresie jaki jest niezbędny do wdrożenia projektu.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie, europeistyka;
  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku w projektach współfinansowanych w ramach środków Unii Europejskiej;
  • Bardzo dobra znajomość platform informatycznych instytucji zarządzających i pośredniczących, dedykowanych do wymiany informacji i składania wniosków o płatność;
  • Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office, w tym przede wszystkim MS Excel;
  • Bardzo dobra znajomość wytycznych horyzontalnych dotyczących wdrażania projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej;
  • Dobra znajomość zasad prowadzenia ksiąg rachunkowych;
  • Umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego wyszukiwania informacji;
  • Terminowość i rzetelność oraz dokładność w wykonywaniu zadań.

Oferujemy

  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kompetencji;
  • Możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, warsztaty, kursy);
  • Reprezentowanie prestiżowej organizacji, zorientowanej na rozwój innowacyjności.

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

absolwent

Wykształcenie

  • europeistyka
  • finanse i rachunkowość
  • zarządzanie

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU