Specjalista ds. zamówień publicznych i zakupów
Podkarpackie Centrum Innowacji
Rzeszów, Podkarpackie

praca 10 lutego, 10:07

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz zakupów zgodnie z zasadami dokonywania zakupów w projektach UE, w tym sporządzanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych w ramach zasady konkurencyjności oraz PZP (w szczególności ogłoszeń o zamówieniach, SWZ, OPZ, protokołów prowadzonych postępowań);
  • Opracowywanie projektów umów z dostawcami i wykonawcami;
  • Prowadzenie korespondencji z oferentami i wykonawcami;
  • Nadzór nad poprawnością interpretacji przepisów w zakresie zamówień publicznych;
  • Ocena składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne);
  • Weryfikacja wniosków zakupowych pod względem ich zgodności z regulacjami wewnętrznymi, zasadami udzielania zamówień publicznych w projektach finansowanych z Funduszy Europejskich oraz przepisami PZP;
  • Wsparcie merytoryczne i techniczne w procesie przygotowania wniosku zakupowego, opisu przedmiotu zamówienia i innych wymaganych dokumentów niezbędnych w procedurze zakupowej;
  • Czuwanie nad obiegiem dokumentów wg procedur przyjętych dla realizacji zamówień;
  • Przygotowywanie i raportowanie informacji o stopniu osiągania wskaźników realizacji operacji oraz wysokości środków wydatkowanych na operacje;
  • Prowadzenie rejestrów prowadzonych przez Spółkę postępowań PZP, zakupów i wniosków zakupowych;
  • Ścisła współpraca z instytucjami finansującymi w zakresie kontroli udzielanych zamówień;
  • Współpraca z inicjatorami procesu zakupowego w zakresie przygotowania i realizacji wniosku zakupowego;
  • Współpraca z zespołem wewnętrznym, odpowiedzialnym za realizację projektów.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie;
  • Znajomość przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i powiązanych aktów wykonawczych, wiedza i doświadczenie w zakresie sporządzania dokumentacji przetargowej (ofert, umów, SWZ);
  • Znajomość zagadnień związanych z dyscypliną finansów publicznych;
  • Zdolność analitycznego myślenia;
  • Bardzo dobra znajomość MS Office.

Mile widziane

  • Doświadczenie zawodowe w zakresie udzielania zamówień publicznych na podstawie ustawy PZP i aktów rozporządzających;
  • Znajomość obsługi platformy e-zamówienia;
  • Doświadczenie zawodowe w realizacji projektów finansowanych ze środków UE.

Oferujemy

  • Umowę o pracę – 0,5 etatu;
  • Pracę w firmie zorientowanej na rozwój innowacyjności;
  • Możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, warsztaty, kursy)

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

część etatu

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

student,absolwent

Wykształcenie

  • finanse i rachunkowość
  • zarządzanie

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU