Customer Support Specialist
Fingoweb
Rzeszów, Podkarpackie

praca 28 stycznia, 13:20

Opis stanowiska

Twoim głównym zadaniem będzie wsparcie i edukacja Klienta.

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • przeprowadzanie wdrożeń i szkoleń dla nowych użytkowników,
  • odpowiadanie na zgłoszenia i zapytania użytkowników za pośrednictwem telefonu, maila i czatu,
  • rozwiązywanie problemów i błędów zgłaszanych przez użytkowników (współpraca z innymi działami w zakresie wymiany informacji),
  • pozyskiwanie uwag i sugestii od użytkowników i omawianie wniosków z działami Rozwoju Produktu, Marketingu i Sprzedaży,
  • identyfikacja potrzeb klientów i oparta na niej pomoc w efektywnym wykorzystaniu poszczególnych funkcji narzędzia,
  • informowanie użytkowników o nowych funkcjach w narzędziu,
  • monitorowanie aktywności użytkowników w narzędziu i aktywizacja ich.

Wymagania

  • lubisz nowe technologie i interesujesz się sprzedażą,
  • jesteś otwarty/-a i chętny/-a na rozmowy z użytkownikami,
  • posiadasz umiejętność szybkiej reakcji,
  • masz dar drążenia tematu,
  • masz gotowość do pracy na 1/2 lub cały etat,
  • chcesz pracować stacjonarnie w naszym biurze w Rzeszowie lub w Krakowie,
  • masz status studenta lub ucznia,
  • chcesz się uczyć i rozwijać.

Oferujemy

  • umowę zlecenie/B2B,
  • wynagrodzenie podstawowe plus premia,
  • elastyczny godzinny pracy,
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów,
  • realny wpływ na rozwój firmy,
  • możliwość rozwoju i poszerzania wiedzy,
  • możliwość awansu i zajęcia kluczowej pozycji oraz objęcia udziałów firmy Sellizer.

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

część etatu

Forma zatrudnienia

umowa zlecenie / o dzieło

Dla kogo

student,absolwent

Wykształcenie

  • finanse i rachunkowość
  • informatyka
  • zarządzanie
  • zarządzanie i marketing

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU