Opis stanowiska
Twoim głównym zadaniem będzie wsparcie i edukacja Klienta.
Obowiązki osoby zatrudnionej
- przeprowadzanie wdrożeń i szkoleń dla nowych użytkowników,
- odpowiadanie na zgłoszenia i zapytania użytkowników za pośrednictwem telefonu, maila i czatu,
- rozwiązywanie problemów i błędów zgłaszanych przez użytkowników (współpraca z innymi działami w zakresie wymiany informacji),
- pozyskiwanie uwag i sugestii od użytkowników i omawianie wniosków z działami Rozwoju Produktu, Marketingu i Sprzedaży,
- identyfikacja potrzeb klientów i oparta na niej pomoc w efektywnym wykorzystaniu poszczególnych funkcji narzędzia,
- informowanie użytkowników o nowych funkcjach w narzędziu,
- monitorowanie aktywności użytkowników w narzędziu i aktywizacja ich.
Wymagania
- lubisz nowe technologie i interesujesz się sprzedażą,
- jesteś otwarty/-a i chętny/-a na rozmowy z użytkownikami,
- posiadasz umiejętność szybkiej reakcji,
- masz dar drążenia tematu,
- masz gotowość do pracy na 1/2 lub cały etat,
- chcesz pracować stacjonarnie w naszym biurze w Rzeszowie lub w Krakowie,
- masz status studenta lub ucznia,
- chcesz się uczyć i rozwijać.
Oferujemy
- umowę zlecenie/B2B,
- wynagrodzenie podstawowe plus premia,
- elastyczny godzinny pracy,
- możliwość wdrażania własnych pomysłów,
- realny wpływ na rozwój firmy,
- możliwość rozwoju i poszerzania wiedzy,
- możliwość awansu i zajęcia kluczowej pozycji oraz objęcia udziałów firmy Sellizer.
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
część etatu
Forma zatrudnienia
umowa zlecenie / o dzieło
Dla kogo
student,absolwent
Wykształcenie
- finanse i rachunkowość
- informatyka
- zarządzanie
- zarządzanie i marketing
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae