Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
GoWork.pl Serwis Pracy
Warszawa, Mazowieckie

praca 25 listopada, 10:37

Opis stanowiska

Cartrack Polska jest częścią międzynarodowej organizacji Cartrack Holding, globalnego dostawcy usług telemetrycznych do pojazdów. Cartrack to przejrzystość i uczciwość – usługa na najwyższym poziomie. Globalnie obsługujemy ponad 2 miliony pojazdów w 23 krajach. Polsce jesteśmy obecni od 15 lat każdego dnia wspierając operacyjnie, analitycznie i technologicznie przedsiębiorców i ich floty.

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • Obsługa klientów w ramach połączeń przychodzących i korespondencji mailowej.Udzielanie informacji i porad w zakresie wykorzystania najnowszych technologii w zarządzaniu flotą pojazdówWspółpraca z przyjaznym i dynamicznym zespołem.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka polskiegoKomunikatywność i otwartość na nowe wyzwaniaEmpatia i asertywnośćUmiejętność pracy zespołowejGotowość do pracy zmianowej z elastycznym grafikiem – to ty decydujesz na którą zmianę przychodzisz!

Oferujemy

  • Szkolenia i wsparcie menadżerskiePraca zmianowa dopasowana do twoich potrzeb i dostępnościMożliwość zatrudnienia na pełen lub pół etatu – ty wybieraszNiezbędne narzędzia pracy – telefon, komputerWyjazdy integracyjneBenefity w postaci opieki medycznej i karty MultisportNowoczesne biuro ze strefą relaksu i dogodną lokalizacją (blisko Metra Stokłosy).Dodatkowy wolny dzień z okazji Twoich urodzinKreatywny, młody zespół, w którym cenimy współpracę i rozwójMożliwość zdobycia doświadczenia w branży telematycznej i awansu w strukturach firmy o ogólnoświatowym zasięgu działającej w ponad 23 krajach świata

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa zlecenie / o dzieło

Dla kogo

student,absolwent

Wykształcenie

  • informatyka
  • zarządzanie
  • zarządzanie i marketing

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU