Opis stanowiska
Aktualnie poszukujemy kandydata/kandydatkę na stanowisko Specjalista ds. Marketingu.
Głównym obszarem odpowiedzialności będzie prowadzenie działań marketingowych związanych z rozwojem i promocją działu e-commerce.
Jeśli doskonale piszesz, rozumiesz SEO i SEM oraz potrafisz prowadzić skuteczne kampanie PPC, to właśnie Ciebie szukamy!
Obowiązki osoby zatrudnionej
- Tworzenie angażujących i skutecznych tekstów, które będą wspierać nasze działania marketingowe, zarówno w kanałach online, jak i offline
- Zarządzanie kampaniami SEO/SEM/PPC: planowanie, monitorowanie oraz optymalizowanie kampanii we współpracy z agencją marketingową w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników
- Współtworzenie i optymalizacja istniejących materiałów marketingowych, takich jak webinary, poradniki i inne treści edukacyjne, które budują wizerunek Ideo jako eksperta w e-commerce
- Analiza działania konkurencji i rynku, by śledzić trendy i dostosowywać nasze strategie do preferencji konsumentów
- Bliska współpraca z Działem Sprzedaży i Produkcją w celu skutecznego wdrażania działań marketingowych
- Raportowanie efektywności prowadzonych działań i udzielanie rekomendacji dla dalszych usprawnień
Wymagania
- Posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w marketingu (mile widziane w obszarze B2B)
- Świetnie piszesz, znasz zasady SEO i dostosowujesz treści do potrzeb różnych grup odbiorców
- Wyróżnia Cię kreatywność i umiejętność myślenia poza schematami, a także potrafisz proponować świeże, innowacyjne pomysły
- Znasz narzędzia takie jak Ahrefs/Senuto, Google Analytics, Google Search Console.
- Potrafisz podejmować decyzje w oparciu o dane analityczne i czerpiesz satysfakcję z optymalizacji działań
- Lubisz pracę zespołową, a swoje dobre umiejętności organizacyjne łączysz z pasją do nauki i rozwoju w dynamicznej branży e-commerce
Oferujemy
- Dołączysz do twórczego środowiska - będziesz pracować w zespole pełnym pasji, gdzie liczy się każdy pomysł
- Czekają na Ciebie innowacyjne projekty - zajmujemy się najnowszymi technologiami i trendami w eCommerce
- Będziesz mieć realny wpływ -Twoje działania będą miały bezpośredni wpływ na rozwój i sukces zespołu eCommerce
- Otrzymasz szerokie możliwości rozwoju poprzez dostęp do popularnych platform szkoleniowych, a także szkoleń wewnętrznych
- Gwarantujemy profesjonalnie przygotowany proces onboardingu oraz wsparcie od pierwszego dnia pracy
- Zapewniamy elastyczne podejście do pracy – praca hybrydowa według potrzeb
- Posiadamy rozbudowany pakiet benefitów pracowniczych – dostęp do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, lekcje j. angielskiego, dofinansowanie do zakupu sprzętu i inne
- Integrujemy się - co roku organizujemy dwie duże imprezy integracyjne, a także pomniejsze spotkania zespołów i wycieczki
- Mamy prywatny parking dla pracowników firmy
- Zachowujemy work/life balance.
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
student,absolwent
Wykształcenie
- stosunki międzynarodowe
- zarządzanie
- zarządzanie i marketing
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae