Opis stanowiska
W ramach długoterminowych, partnerskich umów, kompleksowo utrzymujemy dla operatorów systemy klasy BSS (Business Support Systems), które wspierają od strony IT szereg ich procesów biznesowych. Pośród tych procesów znajdziesz min. masowe fakturowania abonentów (bill run), masowe zmiany na kontraktach, administrowanie procesami masowymi w systemie, usuwanie przyczyn błędów, raportowanie, monitorowanie elementów platformy przy użyciu specjalistycznych narzędzi (thruk/nagios) i wiele innych.
Będziesz pracować z bazą danych Oracle, automatyzować prace manualne oraz pracować zgodnie z najnowszymi międzynarodowymi standardami jakości oraz świadczenia usług IT (ITIL).
Obowiązki osoby zatrudnionej
- TWOJE ZADANIA
- Realizowanie procesów wspieranych przez Business Operations dla naszych klientów poprzez wykonywanie poszczególnych kroków min.:
- weryfikacje stanu kompletności danych do zafakturowania
- generowanie faktur w bazie danych oraz weryfikowanie ich poprawności
- generowanie próbek jakościowych przekazywanych do weryfikacji
- raportowanie postępu prac wewnętrznie oraz do klienta
- weryfikowanie jakości poszczególnych etapów procesu
- Analiza i realizowanie zmian w systemie (Service Request) wykonywanych na żądanie klienta, min.:
- masowa zmiana na kontraktach zarejestrowanych w bazie
- zmiana taryf w cenniku
- masowe generowanie faktur korygujących w systemie
- masowe zmiany umów zarejestrowanych w systemie
- Uczestnictwo w testach regresyjnych platformy
- Reagowanie na zdarzenia wykryte przez automatyczny monitoring utrzymywanych platform które wpływają na procesy wspierane przez Business Operations
- Wsparcie dla pozostałych pracowników Business Unitu realizujących krytyczne procesy biznesowe w imieniu klientów
- Aktywne uczestnictwo w ciągłym podnoszeniu dojrzałości usług i komfortu pracy w zespole
Wymagania
- Wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat (informatyka, matematyka, fizyka, ekonometria oraz pokrewne)
- Znajomość podstaw relacyjnych baz danych i języka SQL oraz podstaw programowania w oparciu o dowolny język
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Język angielski na poziomie komunikatywnym
- Otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- Wysoka kultura osobista
- Dodatkowym atutem będzie znajomość:
- Jira
- dobrych praktyk ITIL
- Oracle Database i/lub języka PL/SQL, środowiska Linux
- podstaw technologii JSON oraz REST API
Mile widziane
- Mile widziana wiedza biznesowa w dziedzinie telekomunikacji w tym tzw. ‘bill run’ oraz doświadczenie w pracy z systemami billingowymi i/lub systemami CRM w obszarze wsparcia/rozwoju dla operatorów telekomunikacyjnych
Oferujemy
- Możliwość łączenia pracy ze studiami – elastyczne godziny pracy oraz wymiar etatu
- Zdobycie i poszerzenie wiedzy oraz doświadczenia dzięki współpracy z doświadczonymi ekspertami branży IT, przy czym oferujemy:
- możliwość rozwoju w kierunku analizy danych
- możliwość rozwoju umiejętności programistycznych w obszarze Service Requestów i automatyzacji prac manualnych
- dla chętnych, okazje do rozwoju w kierunku zarzadzania projektami lub ról menadżerskich
- Indywidualnie dopasowany plan szkoleń (wewnętrznych i zewnętrznych)
- Kultura pracy nastawiona na współpracę i wzajemną pomoc
- Praca w systemie hybrydowym po okresie wdrożenia
- Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
absolwent
Wykształcenie
- automatyka i robotyka
- elektronika i telekomunikacja
- fizyka techniczna
- informatyka
- matematyka
Języki
- angielski (średnio-zaawansowany)
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae