Specjalista helpdesk dla systemów sprzedaży
COMP SA Oddział Nowy Sącz
Nowy Sącz, Małopolskie

praca 22 lipca, 09:14

Opis stanowiska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pracowała w zespole telefonicznego i zdalnego wsparcia systemów zainstalowanych u klientów firmy w zakresie obsługi systemów sprzedaży.

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pracowała w zespole telefonicznego i zdalnego wsparcia systemów zainstalowanych u klientów firmy w zakresie obsługi systemów sprzedaży.

Wymagania

  • • wykształcenie średnie techniczne lub w trakcie studiów: informatyka, elektronika lub pokrewne,• odporność na stres,• komunikatywność, • silna motywacja, wysoka samodyscyplina, otwarcie na nowości techniczne,• znajomość zagadnień sieci komputerowych,• wiedza o sprzęcie oferowanym przez Novitus,• znajomość dowolnego oprogramowania sprzedaży, podstaw obiegu dokumentów handlowych lub praca w placówce handlowej będą dodatkowym atutem.

Mile widziane

  • • znajomość dowolnego oprogramowania sprzedaży, podstaw obiegu dokumentów handlowych lub praca w placówce handlowej będą dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • • pracę w zgranym zespole w pełnym wymiarze godzin w firmie osiągającej najlepsze wyniki w branży• stabilne warunki zatrudnienia oraz atrakcyjny pakiet socjalny• możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

student,absolwent

Wykształcenie

  • elektronika i telekomunikacja
  • elektrotechnika
  • informatyka
  • mechatronika

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU