Konsultant systemu ERP w obszarze finansowo-księgowym
Systemy Informatyczne Sykom
Rzeszów, Podkarpackie

praca 12 lipca, 10:40

Opis stanowiska

Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko konsultanta ds. wdrożeń i obsługi klienta w obszarze finansowo-księgowym. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie klientów w codziennej pracy z naszym systemem (rozwiązywanie problemów technicznych i merytorycznych). SYKOM SP. Z O.O. to firma specjalizująca się w tworzeniu i wdrażaniu zaawansowanych systemów informatycznych. Naszym głównym produktem jest ERP SyKOF, który pomaga firmom w efektywnym zarządzaniu zasobami, procesami biznesowymi oraz optymalizacji operacyjnej. Nasza firma dynamicznie się rozwija i w związku z rosnącym zapotrzebowaniem na nasz system, poszukujemy nowych talentów do naszego zespołu! Aby sprostać oczekiwaniom klientów, potrzebujemy zaangażowanych specjalistów - osób, które pomogą nam w dalszym rozwoju naszych produktów, wspieraniu klientów oraz wdrażaniu systemu. Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV. Być może czekamy właśnie na Ciebie! Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: rekrutacja@sykom.pl wraz z dopiskiem „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883)”.

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • Komunikacja i utrzymanie dobrych relacji z klientami
  • Udzielanie pomocy i wsparcia klientom korzystającym z modułów finansowo-księgowych
  • Analiza i rozpoznanie potrzeb klientów w zakresie wdrażanego oprogramowania
  • Prowadzenie szkoleń dla użytkowników
  • Współpraca z Działem Programistycznym w zakresie projektowania i testowania nowych rozwiązań

Wymagania

  • Znajomość procesów zachodzących w przedsiębiorstwie z obszaru Finansowo – Księgowego
  • Doświadczenie zawodowe związane z obszarem rachunkowości
  • Znajomość obsługi dowolnego programu księgowego
  • Umiejętność analitycznego myślenia i nastawienie na znalezienie rozwiązania
  • Dobra znajomość programu MS Excel
  • Umiejętność pracy w grupie, wysokie zdolności komunikacyjne i organizacyjne

Mile widziane

  • Doświadczenie w pracy z klientem w szczególności w przeprowadzaniu szkoleń i prezentacji
  • Wykształcenie wyższe (techniczne, ekonomiczne lub pokrewne)
  • Prawo jazdy kategorii B

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bądź inną preferowaną przez kandydata formę zatrudnienia
  • Pracę z systemem zaawansowanym technologicznie i funkcjonalnie
  • Wsparcie i współpracę z doświadczonym zespołem programistów i wdrożeniowców
  • Ciekawą pełną wyzwań pracę dającą duże możliwości rozwoju
  • Ubezpieczenie na życie

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

absolwent

Wykształcenie

  • finanse i rachunkowość
  • informatyka
  • matematyka
  • zarządzanie
  • zarządzanie i inżynieria produkcji

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU