Opis stanowiska
OMEGA Pilzno, to jeden z największych operatorów logistycznych w Polsce. Stale się rozwijamy i powiększamy nasz zespół. Wyróżnia nas to, że: pracujemy z pasją, dbamy o rozwój, wspólnie osiągamy cele, gwarantujemy stabilną pracę i transparentne warunki zatrudnienia, nie ma u nas korporacyjnych ograniczeń.
Dołącz do nas i obierz trasę do kariery!
Obowiązki osoby zatrudnionej
- pomaganie w monitorowaniu i utrzymaniu systemu CRM, aby zapewnić jego efektywne działanie
- wykonywanie podstawowych działań, tj. dodawanie użytkowników, nadawanie uprawnień, importy i exporty danych
- zgłaszanie pomysłów na poprawę wydajności systemu lub procesu biznesowego
- angażowanie w rozwój systemu CRM
- wspólne przygotowywanie instrukcji i prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi systemu CRM
- usprawnianie działania systemu CRM
- wspieranie użytkowników w codziennej pracy
Wymagania
- podstawowe doświadczenie w pracy z systemami CRM (min. 1 rok)
- chęć uczenia się nowych narzędzi
- komunikatywność i łatwość w dzieleniu się wiedzą
- umiejętność organizacji pracy i planowania zadań
- umiejętność szukania informacji w Internecie
- znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
- angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
Mile widziane
- znajomość Salesforce
Oferujemy
- pracę u jednego z największych operatorów logistycznych z 30-letnią tradycją
- stabilność zatrudnienia (umowa o prace + system premiowania)
- program wdrożeniowy
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatną opiekę medyczną
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- program rekomendacji pracowników
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
student,absolwent
Wykształcenie
- informatyka
- zarządzanie
- zarządzanie i marketing
Języki
- angielski (średnio-zaawansowany)
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae