Obowiązki osoby zatrudnionej
- Wsparcie techniczne pracowników w zakresie obsługi sprzętu, oprogramowania i systemów IT zgodnie z ustalonymi celami
- Rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem komputerów, siecią LAN, utrzymaniem urządzeń
- drukujących.
- Przeprowadzanie inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania,
- Utrzymanie infrastruktury teleinformatycznej.
- Przygotowanie stanowisk roboczych, wsparcie oprogramowania
- Udział we wdrażaniu nowych rozwiązań w obszarze infrastruktury IT
Wymagania
- Jesteś studentem/ studentką kierunków informatycznych bądź elektrotechnicznych (lub zbliżonych) i chcesz zdobyć ciekawe doświadczenie w międzynarodowym środowisku.
- Jesteś dyspozycyjny/a 120 godzin w miesiącu
- Interesuje Cię architektura komputerów i diagnostyka sprzętu peryferyjnego
- Znasz pakiet MS Office oraz posiadasz wiedze o obecnie stosowanym oprogramowaniu biurowym
- Masz podstawową znajomość sieci LAN/WAN oraz podstawy protokołu TCP
- Jesteś osobą łatwo nawiązującą nowe znajomości i lubiącą pracę w zespole
- Zależy Ci na wykorzystaniu języka angielskiego w praktyce
- Szukasz wspaniałych, zaangażowanych ludzi, otwartych na dzielenie się wiedzą i umiejętnościami
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- Elastyczny czas pracy – możliwość dostosowania grafiku do Twojego planu zajęć
- Stałe wsparcie mentorskie
- Dofinansowanie do posiłków na stołówce pracowniczej
- Interns EMEetings, czyli unikatowe warsztaty dla Stażystów
- Partnerskie relacje oraz pracę w przyjaznej, sprzyjającej współpracy atmosferze
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia od specjalistów z branży lotniczej
Rodzaj oferty
staż
Wymiar
inne
Forma zatrudnienia
staż
Dla kogo
student
Wykształcenie
- elektronika i telekomunikacja
- informatyka
Języki
- angielski (średni)
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae