Stażysta w dziale IT (helpdesk)
EME Aero Sp. z o.o.
Jasionka, Podkarpackie

staż 6 maja, 09:08

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • Wsparcie techniczne pracowników w zakresie obsługi sprzętu, oprogramowania i systemów IT zgodnie z ustalonymi celami
  • Rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem komputerów, siecią LAN, utrzymaniem urządzeń
  • drukujących.
  • Przeprowadzanie inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania,
  • Utrzymanie infrastruktury teleinformatycznej.
  • Przygotowanie stanowisk roboczych, wsparcie oprogramowania
  • Udział we wdrażaniu nowych rozwiązań w obszarze infrastruktury IT

Wymagania

  • Jesteś studentem/ studentką kierunków informatycznych bądź elektrotechnicznych (lub zbliżonych) i chcesz zdobyć ciekawe doświadczenie w międzynarodowym środowisku.
  • Jesteś dyspozycyjny/a 120 godzin w miesiącu
  • Interesuje Cię architektura komputerów i diagnostyka sprzętu peryferyjnego
  • Znasz pakiet MS Office oraz posiadasz wiedze o obecnie stosowanym oprogramowaniu biurowym
  • Masz podstawową znajomość sieci LAN/WAN oraz podstawy protokołu TCP
  • Jesteś osobą łatwo nawiązującą nowe znajomości i lubiącą pracę w zespole
  • Zależy Ci na wykorzystaniu języka angielskiego w praktyce
  • Szukasz wspaniałych, zaangażowanych ludzi, otwartych na dzielenie się wiedzą i umiejętnościami

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • Elastyczny czas pracy – możliwość dostosowania grafiku do Twojego planu zajęć
  • Stałe wsparcie mentorskie
  • Dofinansowanie do posiłków na stołówce pracowniczej
  • Interns EMEetings, czyli unikatowe warsztaty dla Stażystów
  • Partnerskie relacje oraz pracę w przyjaznej, sprzyjającej współpracy atmosferze
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia od specjalistów z branży lotniczej

Rodzaj oferty

staż

Wymiar

inne

Forma zatrudnienia

staż

Dla kogo

student

Wykształcenie

  • elektronika i telekomunikacja
  • informatyka

Języki

  • angielski (średni)

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU