Opis stanowiska
Przygotowanie dokumentacji projektowych (m.in. uzyskiwanie wypisów z rejestru gruntów, wypisów z MPZP, map zasadniczych i ewidencyjnych, wypisów z rejestru PESEL, aktów zgonu, postępowań spadkowych, decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę itp.)
Obowiązki osoby zatrudnionej
- Przygotowywanie wniosków oraz przeprowadzenie niezbędnych procedur administracyjnych w branży budowlanej (m.in. uzyskiwanie wypisów z rejestru gruntów, wypisów z MPZP, map zasadniczych i ewidencyjnych, wypisów z rejestru PESEL, aktów zgonu, postępowań spadkowych, decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę itp.
- Kontakt z jednostkami samorządowymi oraz szczególne przestrzeganie terminowości przeprowadzanych procedur
- Przygotowywanie oraz pozyskiwanie umów użyczenia na wejście w teren nieruchomości, prowadzenie zestawień z przeprowadzonych negocjacji, kontakt z właścicielami gruntów oraz wyjazdy w godzinach popołudniowych w celu podpisania umów użyczenia,
- Przygotowywanie oraz kompletowanie dokumentacji projektowych,
- Dbanie o terminowość oraz właściwą realizację powierzonych zadań,
- Archiwizowanie dokumentów,
- Współpraca z projektantem oraz asystentami projektantów,
- Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjno-budowlanych
Wymagania
- Znajomość programów MS Office,
- Ukończone studia lub ostatni rok na wydziale administracyjnym lub pokrewnym,
- Prawo jazdy kat. B
- Komunikatywność, zaangażowanie, dyspozycyjność
- Umiejętność dobrej organizacji własnej pracy.
Mile widziane
- Mile widziana znajomość programu AutoCad,
- Mile widziana znajomość procedur administracyjnych w branży budowlanej,
Oferujemy
- Współpracę opartą na uczciwych zasadach oraz szczerej i otwartej komunikacji
- zatrudnienie na umowie o pracę,
- elastyczny czas pracy
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
absolwent
Wykształcenie
- budownictwo
- energetyka
Informacje dodatkowe
- Mile widziany znajomość programu AutoCAd
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae