Konsultant asysty technicznej (Telekomunikacja, BSS)
Comarch S.A.
Rzeszów, Podkarpackie

praca 8 lutego, 07:42

Opis stanowiska

W dziale Service Support przyjmiemy do pracy osoby gotowe do rozpoczęcia lub rozwoju kariery na pograniczu IT i biznesu, otwarte na wyzwania związane z kontaktem z rozbudowanymi systemami informatycznymi i klientami z wielu rejonów świata. Współpracując z nami masz okazję wspierać rozwiązania dla największych operatorów telekomunikacyjnych z kilkunastu krajów, głównie z Europy Zachodniej, Skandynawii, Bliskiego Wschodu i Ameryki Łacińskiej. W ramach długoterminowych, partnerskich umów, kompleksowo utrzymujemy dla operatorów systemy klasy BSS (Business Support Systems), które wspierają szereg ich procesów biznesowych. Realizując te umowy zapewniamy szeroki wachlarz różnorodnych zadań pozwalających zarówno na rozwój techniczny jak i rozwój w kierunku ról menadżerskich – zależnie od indywidualnych preferencji.

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • Analiza i rozwiązywanie błędów oprogramowania zgłaszanych przez pracowników działów technicznych operatorów telekomunikacyjnych, włączając w to ścisłą współpracę zarówno z działami technicznymi operatorów telekomunikacyjnych jak i wewnętrznymi zespołami programistów podczas analizy i rozwiązywania zgłaszanych błędów lub awarii
  • Reagowanie na zdarzenia wykryte przez system monitorujący utrzymywanych platform u operatorów telekomunikacyjnych
  • Uczestnictwo w testach regresyjnych platformy
  • Możliwość rozwoju w kierunku procesów związanych z Release Managementem:
  • ustalanie zakresu i harmonogramu patchy/releasów
  • koordynacja prac nad realizacją ustalonego harmonogramu
  • organizacja i przeprowadzenie instalacji na środowiskach testowych oraz produkcyjnych

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat
  • (informatyka, matematyka, ekonometria oraz pokrewne)
  • Znajomość podstaw:
  • relacyjnych baz danych i języka SQL
  • programowania w oparciu o dowolny język
  • środowiska Linux
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista

Oferujemy

  • Możliwość łączenia pracy ze studiami – elastyczne godziny pracy oraz wymiar etatu
  • Praca w systemie hybrydowym
  • Możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez:
  • indywidualny plan szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
  • realizację ciekawych zadań związanych z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami IT
  • współpracę z najlepszymi specjalistami w sektorze telekomunikacyjnym
  • Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Kultura pracy nastawiona na współpracę i wzajemną pomoc
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza),
  • a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
  • Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin, a także wejściówki na lodowisko

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

student,absolwent

Wykształcenie

  • automatyka i robotyka
  • elektronika i telekomunikacja
  • elektrotechnika
  • fizyka techniczna
  • informatyka
  • matematyka
  • mechatronika

Języki

  • angielski (średnio-zaawansowany)

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU