praca 19 stycznia, 10:11
Obowiązki osoby zatrudnionej
- Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów).Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu.Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami poprzez codzienną, profesjonalną obsługę.Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO jako firmy przyjaznej klientowi.Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
Wymagania
- Entuzjazm i zaangażowanie w codziennej pracy z Klientem.Minimum średnie wykształcenie.Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta.Doświadczenie w organizowaniu pracy zespołu.Mile widziane uprawnienia do obsługi wózków widłowych.Dobra znajomość pakietu MS Office.Podstawowa znajomość programu MMS (kandydaci wewnętrzni).Rzetelność i uczciwość.Gotowość do pracy fizycznej.Dyspozycyjność (praca zmianowa również w porze nocnej i w weekendy).
Oferujemy
- Przyjazną i nieformalną atmosferę pracy.Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.Wynagrodzenie zawsze na czas.System premiowy.Rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych.Nauka języka obcego – angielski, niemiecki, hiszpański na platformie e-Tutor.Pakiet prywatnej opieki medycznej.Grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.Zniżki na zakupy w MAKRO.Dofinansowanie do posiłków.Okazjonalne bony towarowe.Karty sportowo-rekreacyjne (Multisport Plus).Parking pracowniczy.Dofinansowanie do wypoczynku.Nagrody za polecenia pracowników.
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
student,absolwent
Wykształcenie
- zarządzanie i inżynieria produkcji
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae