Pracownik ds. bezpieczeństwa i administracji sieci informatycznych.
STAWIL Sp. z o.o.
Rzeszów, Podkarpackie

praca 15 stycznia, 10:56

Opis stanowiska

Dział IT w STAWIL Sp. z o.o. zapewnia sprawne i bezpieczne działanie systemów i sieci teleinformatycznych swoich Klientów. Dział IT tworzą specjaliści zajmujący się takimi obszarami jak cyberbezpieczeństwo, zarządzanie serwerami i sieciami oraz wsparciem technicznym użytkowników po stronie outsourcowanych organizacji. Dział IT jest również odpowiedzialny za monitorowanie bezpieczeństwa informacji i zapobieganie zagrożeniom cybernetycznym, które mogą zagrażać naszym klientom. Ważne informacje: jeżeli nie masz pełnego wykształcenia informatycznego, skończyłeś technikum lub liceum w zakresie kierunków informatycznych lub jesteś pasjonatem informatyki i brakuje Ci wiedzy teoretycznej, ale jesteś dobrym praktykiem i chcesz się doskonalić i zostać specjalistą - u nas masz szanse. Złóż aplikacje do nas, zobaczymy co potrafisz i jeżeli spełnisz nasze minimalne oczekiwania zaproponujemy Ci naszą propozycję współpracy. Wynagrodzenie ustalane będzie na podstawie faktycznego doświadczenia oraz wiedzy . Zgłoszenia prosimy wysyłać na adres mailowy rekrutacja@stawil.pl W CV prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • • Obsługa zgłoszeń klientów
  • • Pomoc techniczna (helpdesk) - zdalna lub w lokalizacji klienta
  • • Administracja infrastruktury IT klientów,
  • • Dbanie o bezpieczeństwo systemów klientów
  • • Instalacja i konfiguracja typowych aplikacji biurowych
  • • Wykonywanie i sprawdzanie kopii zapasowych serwerów i stacji roboczych
  • • Nadzorowanie uprawnień użytkowników
  • • Udział w projektach integracyjnych infrastruktury IT
  • • Przygotowanie dokumentacji technicznej
  • • Tworzenie, aktualizowanie i rozwijanie dokumentacji IT
  • • Wdrażanie poprawek i bieżących aktualizacji
  • • Prowadzenie inwentaryzacji sprzętu komputerowego i oprogramowania
  • • Obsługa bieżąca zleceń w systemie ticketowym

Wymagania

  • • Znajomości systemów operacyjnych, sieci komputerowych, baz danych
  • • Znajomość podstawowych zagadnień sieciowych (LAN/WAN/WLAN/VPN)

Mile widziane

  • • Doświadczenie w pracy w obszarze wsparcia IT (Helpdesk)
  • • Znajomości zagadnień związanych z bezpieczeństwem informatycznym
  • • Znajomość konfiguracji, konserwacji i zarządzania sprzętem informatycznym
  • • Umiejętność analitycznego myślenia oraz samodzielnego rozwiązywania problemów
  • • Dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i z klientem
  • • Preferowane wykształcenie Informatyczne
  • • Prawo jazdy kategorii B

Oferujemy

  • Oferujemy pracę od zaraz na pełen etat w siedzibie firmy oraz przy ul. Słowackiego 24 w Rzeszowie, na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenie lub umowy B2B.

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

student,absolwent

Wykształcenie

  • informatyka

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU