Pracownik ds. bezpieczeństwa i administracji sieci informatycznych.
STAWIL Sp. z o.o.
STAWIL Sp. z o.o.
Rzeszów, Podkarpackie
praca 15 stycznia, 10:56
Opis stanowiska
Dział IT w STAWIL Sp. z o.o. zapewnia sprawne i bezpieczne działanie systemów i sieci teleinformatycznych swoich Klientów. Dział IT tworzą specjaliści zajmujący się takimi obszarami jak cyberbezpieczeństwo, zarządzanie serwerami i sieciami oraz wsparciem technicznym użytkowników po stronie outsourcowanych organizacji.
Dział IT jest również odpowiedzialny za monitorowanie bezpieczeństwa informacji i zapobieganie zagrożeniom cybernetycznym, które mogą zagrażać naszym klientom.
Ważne informacje: jeżeli nie masz pełnego wykształcenia informatycznego, skończyłeś technikum lub liceum w zakresie kierunków informatycznych lub jesteś pasjonatem informatyki i brakuje Ci wiedzy teoretycznej, ale jesteś dobrym praktykiem i chcesz się doskonalić i zostać specjalistą - u nas masz szanse. Złóż aplikacje do nas, zobaczymy co potrafisz i jeżeli spełnisz nasze minimalne oczekiwania zaproponujemy Ci naszą propozycję współpracy.
Wynagrodzenie ustalane będzie na podstawie faktycznego doświadczenia oraz wiedzy .
Zgłoszenia prosimy wysyłać na adres mailowy rekrutacja@stawil.pl
W CV prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Obowiązki osoby zatrudnionej
- • Obsługa zgłoszeń klientów
- • Pomoc techniczna (helpdesk) - zdalna lub w lokalizacji klienta
- • Administracja infrastruktury IT klientów,
- • Dbanie o bezpieczeństwo systemów klientów
- • Instalacja i konfiguracja typowych aplikacji biurowych
- • Wykonywanie i sprawdzanie kopii zapasowych serwerów i stacji roboczych
- • Nadzorowanie uprawnień użytkowników
- • Udział w projektach integracyjnych infrastruktury IT
- • Przygotowanie dokumentacji technicznej
- • Tworzenie, aktualizowanie i rozwijanie dokumentacji IT
- • Wdrażanie poprawek i bieżących aktualizacji
- • Prowadzenie inwentaryzacji sprzętu komputerowego i oprogramowania
- • Obsługa bieżąca zleceń w systemie ticketowym
Wymagania
- • Znajomości systemów operacyjnych, sieci komputerowych, baz danych
- • Znajomość podstawowych zagadnień sieciowych (LAN/WAN/WLAN/VPN)
Mile widziane
- • Doświadczenie w pracy w obszarze wsparcia IT (Helpdesk)
- • Znajomości zagadnień związanych z bezpieczeństwem informatycznym
- • Znajomość konfiguracji, konserwacji i zarządzania sprzętem informatycznym
- • Umiejętność analitycznego myślenia oraz samodzielnego rozwiązywania problemów
- • Dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i z klientem
- • Preferowane wykształcenie Informatyczne
- • Prawo jazdy kategorii B
Oferujemy
- Oferujemy pracę od zaraz na pełen etat w siedzibie firmy oraz przy ul. Słowackiego 24 w Rzeszowie, na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenie lub umowy B2B.
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
student,absolwent
Wykształcenie
- informatyka
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae