Specjalista ds. instalacji systemów alarmowych.
Karabela
Rzeszów, Podkarpackie

praca 5 lipca, 11:55

Opis stanowiska

Głównymi obowiązkami pracownika będą: -projektowanie i montaż systemów zabezpieczeń technicznych; -tworzenie kosztorysów.

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • projektowanie i montaż systemów zabezpieczeń technicznych;
  • tworzenie kosztorysów.

Wymagania

  • wykształcenie kierunkowe średnie techniczne elektroniczne ( mile widziane wyższe ) lub pokrewne
  • wiedza z zakresu instalacji SSWiN, CCTV;
  • doświadczenie w instalacji systemów alarmowych, telewizji przemysłowej, kontroli dostępu;
  • doświadczenie w projektowaniu i wykonywaniu systemów zabezpieczeń technicznych;
  • umiejętność tworzenia kosztorysów;
  • prawo jazdy kat. B;
  • dyspozycyjność;
  • minimum 2 lata doświadczenia na ww. lub podobnym stanowisku.

Oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • wynagrodzenie 3000 zł brutto + premia;
  • możliwość uczestnictwa w kursach i szkoleniach branżowych;
  • możliwość dofinansowania kształcenia i dojazdów do pracy.

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

student,absolwent

Wykształcenie

  • elektrotechnika
  • informatyka

Wynagrodzenie

0 - 3000 PLN

Wymagane dokumenty

List motywacyjny
Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU