Obowiązki osoby zatrudnionej
- Opracowywanie i wdrażanie kompleksowej strategii marketingowej firmy
- Zarządzanie działaniami marketingowymi w mediach społecznościowych, w tym koordynowanie działań agencji social media
- Opracowywanie działań i kampanii marketingowych
- Nadzorowanie procesu tworzenia i aktualizacji strony internetowej firmy
- Kreowanie strategii SEO i zapewnienie optymalizacji strony internetowej firmy pod kątem wyszukiwarek
- Opracowanie treści marketingowych, włączając w to treści na stronę internetową, bloga, materiały reklamowe, itp.
- Analiza rynku i działań konkurencji
- Tworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym oraz osiąganie celów marketingowych
- Przygotowywanie raportów i prezentacji dotyczących wyników marketingu dla kierownictwa
- Monitorowanie i analiza wyników działań marketingowych oraz dostosowywanie strategii w oparciu o dane i analizy
- Reprezentowanie firmy na wydarzeniach biznesowych
Wymagania
- Co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w dziedzinie marketingu
- Szeroka wiedza z zakresu różnych zagadnień marketingu
- Bardzo dobra i praktyczna znajomość technik i narzędzi marketingowych
- Wykształcenie wyższe z zakresu marketingu, zarządzania lub pokrewnych dziedzin
- Wysokie zdolności organizacyjne, analityczne i interpersonalne
- Samodzielność, kreatywność, zdolność do myślenia strategicznego
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy
- Odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Możliwość pracy hybrydowej
- Atrakcyjne wynagrodzenie dwuskładnikowe (podstawa + nagrody)
- Zniżki na produkty firmowe dla pracowników
- Atrakcyjne ubezpieczenie grupowe
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
student,absolwent
Wykształcenie
- zarządzanie
- zarządzanie i marketing
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae