Kierownik Działu planowania i łańcucha dostaw (Supply Chain Manager)
GoWork.pl Serwis Pracy
Zielona Góra, Lubuskie

praca 10 listopada, 11:16

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • Zarządzanie działem odpowiedzialnym za planowanie produkcji przez cały proces realizacji i dostawy do klienta,
  • Strategiczna analiza długo- i krótkoterminowych planów sprzedaży, wraz z identyfikacją potrzeb, zagrożeń i wskazaniem rekomendacji działań do realizacji,
  • Koordynowanie oraz nadzór nad procesem przepływu materiałów (surowców, wyrobów gotowych) oraz procesami logistycznymi,
  • Analiza i monitorowanie stanu zapasów oraz efektywności kosztowej podjętych działań,
  • Opracowywanie, doskonalenie i zapewnienie ciągłości łańcucha dostaw, w celu osiągnięcia doskonałości operacyjnej i realizacji celów spółki,
  • Zarządzanie procesem długo- i krótkoterminowego planowania strategicznego, planowanie produkcji przez cały proces realizacji i dostawy do klienta,
  • Bieżąca weryfikacja poszczególnych etapów wraz z szybką reakcją w ramach potrzeb i uwzględnianie zmian powstałych z tytułu opóźnień, przesunięć czy wystąpienia innych niezależnych czynników,
  • Praca w środowisku wielu zmiennych z koniecznością szybkiego reagowania,
  • Poszukiwania usprawnień w procesie planowania/harmonogramowania,
  • Współpraca z innym działami firmy.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Logistyka, Zarządzanie Łańcuchem Dostaw, Ekonomia),
  • Umiejętność analizy i wyciągania wniosków,
  • Wysokie zdolności komunikacyjne, pewność siebie i szybkość w działaniu,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególność MS Excel,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na komunikację.

Mile widziane

  • Min. 5 lat doświadczenia na stanowiskach związanym z planowaniem produkcji, zarządzaniem łańcuchami dostaw, logistyką,
  • Min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem,

Oferujemy

  • Stabilne miejsce pracy i warunki zatrudnienia,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Możliwość pracy hybrydowej lub zdalnej,
  • Dofinansowanie do wypoczynku letniego, tzw. "wczasów pod gruszą" dla pracowników oraz ich dzieci,
  • Dodatek finansowy w postaci pieniężnej lub bonów świątecznych,
  • Prywatną opiekę medyczną w Medicover dla Pracowników z możliwością rozszerzenia do pakietów: partnerskiego lub rodzinnego,
  • Dofinansowanie do programu sportowego - karty Multisport,
  • Zniżkę na edukację dla pracowników we współpracy z WSB Merito,
  • Program podnoszący kompetencje zawodowe w postaci finansowania kursów, szkoleń, studiów i innych aktywności podnoszących kompetencje zawodowe Pracownika,
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego na atrakcyjnych warunkach.

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

student,absolwent

Wykształcenie

  • logistyka
  • transport
  • zarządzanie
  • zarządzanie i inżynieria produkcji

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU