Konsultant ds. wsparcia technicznego i utrzymania klienta
Axamo Sp. z o.o.
Rzeszów, Podkarpackie

praca 3 lipca, 10:13

Opis stanowiska

Naszym Klientem jest firma z branży IT dostarczająca swoje rozwiązania zarówno dla biznesu (branża medycyna, budownictwo, przemysł, energetyka i gazownictwo), uczelni wyższych jak i instytucji publicznych. Numer ref. TEC/SUP/19

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • bieżąca obsługa zgłoszeń od klientów,
  • realizacja zleceń serwisowych,
  • tworzenie specyfikacji technicznych,
  • wsparcie merytoryczne oraz techniczne Klientów,
  • prowadzenie szkoleń z obsługiwanych systemów,
  • instalacja, konfiguracja oraz testy wdrożonych systemów,
  • tworzenie dokumentacji z podejmowanych u Klientów działań

Wymagania

  • doświadczenia związanego z serwisem oprogramowania Comarch ERP XL,
  • znajomości systemów operacyjnych Microsoft (w tym rozwiązań serwerowych),
  • znajomości Microsoft SQL Server,
  • znajomości Crystal Reports,
  • umiejętności organizacji pracy własnej, komunikatywności
  • wykształcenia wyższego (preferowane informatyczne),
  • prawa jazdy kategorii B

Mile widziane

  • doświadczenie we wdrażaniu Comarch ERP XL w zakresie produkcji, WMS oraz rozwiązań mobilnych,
  • umiejętność tworzenia zaawansowanych rozwiązań SQL.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie + premie uzależnione od wyników
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Komfortowe warunki oraz przyjazną atmosferę pracy
  • Szerokie i przejrzyste możliwość rozwoju zawodowego

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

student,absolwent

Wykształcenie

  • automatyka i robotyka
  • elektronika i telekomunikacja
  • elektrotechnika
  • informatyka
  • komputerowe wspom.proc.techn., poj. samochodowe
  • logistyka
  • mechanika
  • mechanika i budowa maszyn
  • mechatronika
  • zarządzanie i inżynieria produkcji

Informacje dodatkowe

  • Zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego
  • https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Konsultant-wsparcia-technicznego/5498-3695-25-0b5-2560.html
  • Dziękujemy za wszystkie przesłane CV - zapoznamy się z każdym z nich, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU