Administrator kontraktów
Żołynia, Podkarpackie

praca 2 listopada, 11:17

Opis stanowiska

Prowadzenie korespondencji oraz gromadzenie dokumentacji, nadzorowanie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, weryfikowanie i pomoc w przygotowaniu dokumentów kontraktowych, obsługa roszczeń zgłaszanych przez osoby trzecie, współpraca z ubezpieczycielem, analiza dokumentacji przetargowej

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • prowadzenie korespondencji oraz gromadzenie dokumentacji (w tym w zakresie zmian, robót dodatkowych i roszczeń) ze wszystkimi podmiotami uczestniczącymi w procesie budowlanym, tj. Inwestorem, Inżynierem, Konsorcjantami, Podwykonawcami
  • nadzorowanie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej
  • wspieranie merytoryczne kadry kontraktu w zakresie stosowania i wykładni warunków kontraktowych
  • weryfikowanie i pomoc w przygotowaniu dokumentów kontraktowych, mi.in. raportów i harmonogramów
  • udział w radach technicznych, radach budowy, negocjacjach i innych kluczowych spotkaniach związanych z projektami
  • obsługa roszczeń zgłaszanych przez osoby trzecie, współpraca z ubezpieczycielem
  • analiza dokumentacji przetargowej pod kątem ryzyk, przygotowywanie pytań do Zamawiającego

Wymagania

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku przy realizacji kontraktów infrastrukturalnych (mile widziane doświadczenie w realizacji umów w formule zaprojektuj i wybuduj, w tym opartych o FIDIC)
  • znajomość specyfiki umów na roboty budowlane
  • praktyczna znajomość przepisów kodeksu cywilnego, prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, procedur FIDIC
  • doświadczenie w opracowywaniu stanowisk pisemnych i roszczeń
  • wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz interpersonalne
  • znajomości programu MS Office na poziomie bardzo dobrym
  • prawo jazdy kat. B

Mile widziane

  • mile widziane doświadczenie w realizacji umów w formule zaprojektuj i wybuduj, w tym opartych o FIDIC)

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • rozwój kompetencji w zakresie nowych technologii
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • niezbędne narzędzia pracy
  • dofinansowanie do kart MultiSport
  • zniżki na produkty
  • nagrody za udział w Programie Rekomendacji Pracowniczych
  • możliwość uczestnictwa w inicjatywach dobroczynnych – „Razem możemy więcej”
  • cykliczne konkursy z nagrodami
  • możliwość udziału w działaniach proekologicznych – „Razem możemy odpowiedzialnie”

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

absolwent

Wykształcenie

  • budownictwo
  • finanse i rachunkowość
  • zarządzanie
  • zarządzanie i marketing

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU