praca 18 września, 18:02
Opis stanowiska
Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny, który znalazł się w czołówce firm wyróżnionych w polskiej edycji "Rankingu Najlepszych Miejsc Pracy" prezentującego przedsiębiorstwa cieszące się największym zaufaniem wśród pracowników.
Obowiązki osoby zatrudnionej
- telefoniczna sprzedaż produktów bankowych klientom Alior Banku,
- nawiązywanie, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,
- prowadzenie dokumentacji kredytowej klienta,
- praca w trybie zmianowym (od 8:00 do 20:00)
- finalizowanie wniosków złożonych przez klienta.
Wymagania
- jesteś osobą komunikatywną, otwartą oraz zaangażowaną,
- lubisz kontakt z ludźmi i nie boisz się rozmawiać,
- pomaganie innym przynosi Ci satysfakcję,
- dostrzegasz i reagujesz na potrzeby klientów,
- posiadasz min. wykształcenie średnie.
Mile widziane
- doświadczenie w obsłudze klienta bezpośredniej lub telefonicznej.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- praca od poniedziałku do piątku (praca w sobotę dla chętnych),
- indywidualny system premiowy bez górnego limitu,
- obszerny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 2 dni dodatkowo wolne za wolontariat i 1 dzień na „U”),
- obniżone plany sprzedażowe w pierwszych miesiącach pracy,
- profesjonalne wdrożenie, które pozwoli Ci rozpocząć samodzielną pracę,
- możliwość zdobycia doświadczenia w bankowości,
- różnorodne konkursy wewnętrzne,
- otwartą i jasną ścieżkę rozwoju w strukturach banku,
- luźną atmosferę,
- możliwość awansu wewnętrznego.
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
absolwent
Wykształcenie
- stosunki międzynarodowe
- towaroznawstwo
- zarządzanie
- zarządzanie i marketing
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae