Specjalista ds. obsługi klienta
LHH Polska
Katowice, Śląskie

praca 14 września, 15:03

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • • Odbieranie połączeń przychodzących, czatów i wiadomości e-mail od klientów• Wsparcie przy rozwiązywaniu i diagnozowaniu problemów związanych z systemami solarnymi (instalacja, uruchamianie nowych produktów)• Dokumentowanie wszystkich działań w systemie i innych platformach oprogramowania bazodanowego• Współpraca z innymi działami firmy

Wymagania

  • • Wykształcenie techniczne, preferowane kierunki: elektryka, elektronika, automatyka i pokrewne• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2)- warunek konieczny• Znajomość języka holenderskiego w stopniu biegłym- warunek konieczny• Doskonałe umiejętności interpersonalne, budowania i utrzymywania relacji• Otwartość i komunikatywność

Mile widziane

  • • Wykształcenie wyższe techniczne• Doświadczenie w obsłudze klienta• Doświadczenie z produktami solarnymi lub podobnymi

Oferujemy

  • • Zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku• Możliwość pracy zdalnej w każdy piątek• Możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej• Dodatkowa pensja za każdy rok pracy• Atrakcyjne wynagrodzenie• Dostęp do platformy learningowej• Bogate zaplecze socjalne: napoje i przekąski (bezpłatne)• Praca od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00• Spotkania integracyjne dla pracowników i ich rodzin• Miejsce pracy: Katowice

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

student,absolwent

Wykształcenie

  • automatyka i robotyka
  • elektronika i telekomunikacja
  • elektrotechnika
  • inżynieria materiałowa
  • mechanika
  • mechanika i budowa maszyn
  • mechatronika

Wynagrodzenie

10000 - 12000 PLN

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU