Obowiązki osoby zatrudnionej
- Aktywna współpraca z klientem oraz zespołem developerów w ramach prowadzonych prac projektowych.
- Obsługa klienta – w tym analiza potrzeb, kontakty bezpośrednie, prezentacje oferty przy udziale Konsultantów technicznych.
- Budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z Klientami i Partnerami biznesowymi.
- Nadzór nad budżetem i harmonogramem projektów.
- Pozyskiwanie i budowanie długotrwałych relacji z klientami.
- Przygotowanie oferty firmy i kontraktów handlowych. Prowadzenie negocjacji.
- Dbałość o wizerunek Firmy.
Wymagania
- Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe.
- Wiedza na temat rozwiązań IT – outsourcingu, obsługi informatycznej firmy.
- Wiedza z zakresu techniki sprzedaży i negocjacji.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów.
- Samodzielność, obowiązkowość i systematyczność.
- Determinacja w realizacji planów sprzedaży.
Mile widziane
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie (stała podstawa oraz dodatki).
- Narzędzia umożliwiające realizacje założonych celów (samochód, telefon, laptop, narzędzia marketingowe).
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Przyjazne środowisko pracy.
- Szkolenia wewnętrzne i możliwości podnoszenia kompetencji.
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
student,absolwent
Wykształcenie
- elektronika i telekomunikacja
- informatyka
Języki
- angielski (średni)
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae