Młodszy inżynier ds. wsparcia - Helpdesk
PCG Academia Sp. z o.o.
Rzeszów, Podkarpackie

staż 24 lipca, 11:26

Opis stanowiska

Co będzie należało do Twoich obowiązków? Czego od Ciebie oczekujemy? Umiejętności? Poniżej.

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • testowanie oprogramowania w zakresie zagadnień zgłoszonych przez klientów
  • opieka i utrzymywanie partnerskich relacji z obecnymi klientami
  • monitorowanie zagadnień zgłoszonych przez klientów
  • analiza i rozwiązywanie zgłoszeń serwisowych zgodnie z czasami reakcji
  • bieżąca współpraca z działem rozwoju oprogramowania
  • praca z bazami danych takimi jak np. MS SQL

Wymagania

  • Mile widziana znajomość baz danych i środowiska MS SQL
  • Znajomość pakietu Microsoft Office

Oferujemy

  • mentoring doświadczonych koleżanek i kolegów w stawianiu pierwszych kroków w naszej firmie,
  • szkolenia produktowe oraz wsparcie w okresie wdrożenia
  • możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się organizacji, będącej liderem rozwiązań informatycznych dla szkolnictwa wyższego,

Rodzaj oferty

staż

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

staż

Dla kogo

student,absolwent

Wykształcenie

  • elektronika i telekomunikacja
  • informatyka
  • matematyka

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU