Junior Digital Support Specialist / Młodszy specjalista wsparcia ds. narzędzi digitalizacji sprzedaży
Rubix Polska S.A.
Kolbuszowa, Podkarpackie

praca 12 czerwca, 15:30

Opis stanowiska

W związku z dynamicznym rozwojem działu Digitalizacji Sprzedaży w Polsce, poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu. Twoje zadania będą związane z administrowaniem naszymi własnymi systemami e-commerce i e-procurement oraz wsparciem technicznym dla użytkowników wewnętrznych. Jeśli jesteś osobą ciekawą świata cyfrowego, masz łatwość uczenia się, dobrze się komunikujesz i lubisz samodzielność, zapraszamy do naszego zespołu! Zapewniamy dobre wdrożenie oraz know-how.

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • Odpowiedzialność za administrację elektronicznej platformy zakupowej firmy (sklep internetowy oraz katalogi dynamiczne)
  • Koordynacja wdrożenia rozwiązań cyfrowych u klienta poprzez administrację techniczną projektu we współpracy z prowadzącym projekt zgodnie z wewnętrznymi standardami
  • Prowadzenie procesu integracji systemów biznesowych w zakresie koordynacji działań technicznych z prowadzącym projekt oraz zespołem IT i Sprzedaży
  • Wdrażanie wewnętrznych projektów z użyciem narzędzi RPA (Zrobotyzowana Automatyzacja Procesów) zwiększających efektywność sprzedaży; odpowiedzialność za podstawowe ustawienia techniczne aplikacji oraz testowanie zgodnie ze sprawdzonymi wewnętrznymi standardami, we współpracy z zespołem IT oraz Sprzedaży
  • Główny punkt kontaktu dla zespołu sprzedaży w zakresie rozwiązywania problemów (tzw. troubleshooting) dotyczących platformy zakupowej, integracji systemów biznesowych oraz narzędzi RPA
  • Udział w pracach i projektach międzynarodowego zespołu wsparcia narzędzi cyfrowych

Wymagania

  • Łatwość poruszania się w obrębie technologii internetowych / e-commerce / cyfrowych; mile widziane podstawy techniczne - zapraszamy samouków!
  • Bardzo dobra znajomość MS Excel (np. wyszukaj pionowo, tabela przestawna)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Umiejętności komunikacji, zarówno online jak i w bezpośrednim kontakcie
  • Chęć nauki i samorozwoju; stałe pogłębianie wiedzy na temat obszarów produktowych, zagadnień branżowych i rozwiązań technologicznych z tym związanych
  • Samodzielność i dynamizm w działaniu, wychodzenie z inicjatywą

Mile widziane

  • Doświadczenie w koordynowaniu projektów

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Niezbędne narzędzia do wykonywana pracy
  • Dostęp do benefitów pozapłacowych: Karta Multisport, ubezpieczenia grupowe, pakiet medyczny
  • Pracę według najlepszych standardów europejskich

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

student,absolwent

Wykształcenie

  • informatyka

Języki

  • angielski (średnio-zaawansowany)

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU