praca 16 maja, 11:54
Opis stanowiska
Oferujemy nowoczesne rozwiązania informatyczne dla klientów biznesowych, równocześnie będąc dla nich wsparciem w zakresie świadczonych usług. Realizujemy wiele ciekawych i ambitnych projektów. Tworzymy nowe, unikatowe produkty, dedykowane wyłącznie naszym partnerom. Inwestujemy w potencjał, wiedzę i pasję ludzi.
Obowiązki osoby zatrudnionej
- planowanie i koordynacja prac w zakresie contentu oraz działań w social mediach
- tworzenie treści (posty, case studies, opisy produktów)
- planowanie i realizacja działań marketingowych mających na celu generowanie leadów
- budowa lejka marketingowego w oparciu o różnorodne kanały i narzędzia
- analiza prowadzonych działań i raportowanie ich wyników
- real-time marketing - wyszukiwanie trendów i inicjowanie nowych działań marketingowych
- współpraca z zespołem sprzedaży w zakresie tworzenia treści i działań PR-owych/marketingowych
Wymagania
- znajomość specyfiki procesów marketingowych i sprzedaży
- umiejętność tworzenia tekstów marketingowych dopasowanych do różnych kanałów
- umiejętność tworzenia content planu
- umiejętność budowy lejków marketingowych
- praktyczna znajomość programów do projektowania i obróbki grafiki, np. Canva
- umiejętność wyznaczania priorytetów zadań
- komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu relacji z innymi ludźmi
- dobra organizacja własnej pracy
- umiejętność pracy w zespole
- nastawienie na rozwój oraz stałe podnoszenie kwalifikacji
Oferujemy
- umowę o pracę w trybie stacjonarnym
- wynagrodzenie wypłacane z końcem miesiąca
- regularny rytm pracy
- życzliwą atmosferę pracy właściwą małym organizacjom o dużych ambicjach
- nowoczesne środowisko pracy
- możliwość rozwijania swojej osoby, wiedzy i umiejętności
- możliwość zdobywania nowych kwalifikacji
- dostęp do nowych technologii
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
absolwent
Wykształcenie
- zarządzanie
- zarządzanie i marketing
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae