Opiekun Klienta
Europejskie Centrum Logistyczne Sp. z o.o.
Rzeszów, Podkarpackie

staż 18 czerwca, 10:38

Opis stanowiska

Opis stanowiska: - utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami - stałe monitorowanie zleceń transportowych - przekierowywanie spraw do odpowiednich spedytorów - nadzór nad realizowanymi zleceniami - wykonywanie raportów o statusie transportów - realizacja planów sprzedaży poprzez bezpośrednie docieranie do klientów o długofalowe relacje, - reprezentowanie firmy na imprezach targowych i promocyjnych - dbanie o właściwy wizerunek firmy

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • - utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami
  • - stałe monitorowanie zleceń transportowych
  • - przekierowywanie spraw do odpowiednich spedytorów
  • - nadzór nad realizowanymi zleceniami
  • - wykonywanie raportów o statusie transportów
  • - realizacja planów sprzedaży poprzez bezpośrednie docieranie do klientów o długofalowe relacje,
  • - reprezentowanie firmy na imprezach targowych i promocyjnych
  • - dbanie o właściwy wizerunek firmy

Wymagania

  • - wykształcenie wyższe
  • - łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • - mocno rozwinięte umiejętności komunikacji i negocjacji
  • - determinacja w osiąganiu celów
  • - prawo jazdy kat. B

Oferujemy

  • - pracę w zgranym oraz ambitnym zespole
  • - możliwość rozwoju zawodowego
  • - narzędzia niezbędne do pracy
  • - po stażu możliwość zatrudnienia na umowę o pracę

Rodzaj oferty

staż

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

staż

Dla kogo

student,absolwent

Wykształcenie

  • logistyka
  • stosunki międzynarodowe
  • transport
  • zarządzanie
  • zarządzanie i marketing

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU