IT Help Desk
Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o.
Rzeszów, Podkarpackie

praca 14 kwietnia, 14:17

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • Wsparcie administratora systemu informatycznego PCI w utrzymaniu infrastruktury teleinformatycznej w budynkach należących do firmy, w tym: Infrastruktury sieciowej, Serwerów, w tym poczty elektronicznej, Komputerów osobistych, Oprogramowania systemowego (Microsoft Windows), biurowego (Pakiet MS Office) i użytkowego (aplikacje wspomagające działalność np. Optima, Power BI i inne), Urządzeń peryferyjnych (drukarki, skanery, dyski zewnętrzne, kamery internetowe i inne), Pamięci masowej (w tym systematyczne wykonywanie kopii zapasowych i archiwalnych zbiorów danych).-Wsparcie administratora systemu informatycznego PCI w zapewnieniu prawidłowego funkcjonowania technicznych zabezpieczeń systemu informatycznego, w tym systemu uwierzytelniania użytkowników.-Przygotowanie (konserwacja, instalowanie oprogramowania, konfiguracja) komputerów przed ich przekazaniem końcowym użytkownikom.-Ocena stanu komputerów zdawanych przez końcowych użytkowników oraz bezpieczne usuwanie danych osobistych i danych wrażliwych przed przekazaniem sprzętu do puli do wykorzystania.-Prowadzenie szkoleń dla pracowników w zakresie bezpiecznego korzystania z narzędzi informatycznych.-Obsługa zgłoszeń problemów zgłaszanych przez końcowych użytkowników odnośnie do użytkowania komputerów lub aplikacji.-Świadczenie doraźnej pomocy technicznej dla pracowników w zakresie obsługi sprzętu elektronicznego, komputerowego oraz aplikacji wspierających realizację zadań zawodowych.-Tworzenie raportów o zaistniałych wadach i usterkach Identyfikowanych podczas realizacji zadań, związanych z obsługą sprzętu komputerowego, infrastruktury sieciowej oraz aplikacji, raportów dotyczących wykonanych prac serwisowych, usług wsparcia personelu w obsłudze aplikacji i sprzętu IT.-Obsługa kontraktów związanych z realizacją zadań zawodowych (np. umów związanych z dostarczaniem usługi dostępu do Internetu itp.).

Wymagania

  • Wykształcenie min. średnie.Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.Minimum roczne doświadczenie w pracy na tożsamym stanowisku.Wiedza nt. zaawansowanej obsługi komputera, systemów operacyjnych, baz danych, urządzeń teleinformatycznych, usług sieciowych, budowania i administrowania sieciami teleinformatycznymi.Komunikatywność.Otwartość i nastawienie na wsparcie i pomoc innym.

Oferujemy

  • Umowę o pracę - 100% etatu;Pracę w firmie zorientowanej na rozwój innowacyjności;Możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, warsztaty, kursy).Zakres wynagrodzenia: 3 500 – 4 500 zł netto, stosownie do posiadanego doświadczenia.

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

student,absolwent

Wykształcenie

  • informatyka

Wynagrodzenie

3500 - 4500 PLN

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU