Obowiązki osoby zatrudnionej
- Monitorowanie położenia pojazdów i informowanie klientów o bieżącym stanie transportu.
- Codzienna współpraca ze spedytorami, wzajemne przekazywanie sobie informacji i opracowywanie rozwiązań logistycznych.
- Codzienna telefoniczna współpraca z kierowcami, obsługa programu TMS, giełd i skrzynki email.
- Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i dokumentów po załadunkach, rozładunkach i odprawach celnych.
- Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i dokumentów po załadunkach, rozładunkach i odprawach celnych.
Wymagania
- Umiejętność szybkiego uczenia się i przełożenia wiedzy na działanie.
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na skuteczną komunikację telefoniczną i mailową z klientem.
- Wysokie zdolności komunikacyjne i nastawienie na pracę zespołową.
- Umiejętność analizowania dokumentów, pozyskiwania i interpretowania informacji oraz zastosowanie ich w praktyce.
- Dyspozycyjność do pracy zmianowej w biurze (06.00 - 14.00, 14.00 - 22.00, 22.00 - 06.00) oraz dyżurów weekendowych w systemie home office.
- Umiejętność radzenia sobie z wieloma zadaniami w krótkim czasie.
Oferujemy
- Tydzień wolnego po dyżurze weekendowym.
- Stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracę lub kontrakt B2B.
- Szkolenia wprowadzające w oparciu o indywidualny plan wdrożenia.
- Wsparcie trenerów wewnętrznych.
- Możliwość zdobywania wiedzy od specjalistów i szanse na rozwój w strukturach Firmy.
- Udział w szkoleniach organizowanych przez Firmę.
- Program Poleceń Pracowniczych.
- Udział w imprezach integracyjnych.
- Piątkowe obiady w firmie.
- Dofinansowanie karty Multisport i prywatnej opieki medycznej w Luxmed, po okresie próbnym.
- System premiowy oraz dodatkowe profity po trzy miesięcznym okresie próbnym.
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
student,absolwent
Wykształcenie
- logistyka
- transport
Języki
- angielski (średnio-zaawansowany)
Wynagrodzenie
0 - 3500 PLN
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae